کد خبر : 34801
تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 - 11:07
دسته‌بندی نشده
-

مرتضایی:در دو دربی قبل هم می توانستیم فردوسی را ببریم/ مزد بی نام و نشانی خود را گرفتیم

مرتضایی:در دو دربی قبل هم می توانستیم فردوسی را ببریم/ مزد بی نام و نشانی خود را گرفتیم
سرمربی تیم فرش آرا در مورد پیروزی تیمش در دربی مشهد گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی سرمربی فرش آرا پس از پیروزی در دربی مشهد به سوالات ما پاسخ داد.
آقای مرتضایی با تبریک و اینکه فصل را با پیروزى آغاز کردید ، لطفا نظرتان را در خصوص این بازی بفرمایید ؟
قبل از هر چیز باید به بازیکنان تیم خودم تبریک بگویم که مزد یکدلی خودشان را گرفتند ، حقیقتا تیم فردوسی یکی از بهترین تیم های لیگ است که اکثر بازیکنان بومی شهر مشهد هستند که من واقعا به استان خراسان رضوی افتخار می کنم که این همه استعداد را پرورش داده ، با وجود این بازیکنان خوب در تیم اقتدار نوین فردوسی باید بگویم که فوتسال یک طرفش برد و یک طرفش باخت است که این دفعه ورق به نفع ما خورد و این تیم ما بود که توانست پیروز میدان شود کما اینکه در دو بازی قبلی در فصل پیش هم خیلی شایستگی بردن را داشتیم و تیم فردوسی هم تیم دست و پا بسته ای نبود که در ادامه برای این تیم در رقابت های لیگ آرزوی موفقیت دارم .
ادامه فصل و سایر بازی های لیگ را چگونه پیش بینی میکنید ؟ با توجه به اینکه بازیکنانتان به هنوز به آمادگی خود نرسیده اند و آیا میتوانند فصل را ادامه دهند ؟
بله شک نکنید اتفاقی که برای تیم ما افتاده است این است که ما ٢ بازی سخت در تورنمنت بین المللی فوتسال که در مشهد برگزار شد داشتیم و بعد از آن با تیم خوب فردوسی بازی کردیم که این نوید یک شروع خیلی خوب را می دهد ولی هیچ توقعی از بازیکنان خودم ندارم زیرا میانگین سنی آنها ٢٢/۵ سال است که یکی از جوانترین تیم های لیگ است که در تاریخ باشگاه فرش ارا جوانترین تیمی است که در این رقابت ها شرکت کرده و من واقعا به بازیکنانم تبریک میگویم چون آنها مزد بی نام و نشانی خود را گرفتند که با هم یکدل بودند و تلاش کردند که خدا هم به آنها کمک کرد .

آقای مرتضایی آیا قبول دارید که تیمتان نسبت به سال گذشته ضعیف تر شده و اگر فردوسی در دقایق آخر بازی پاور پلی نمیکرد این نتیجه رقم نمی خورد ؟
بله با شما موافق هستم چون تیم ما از مهره های اسم و رسم دار و با تجربه خالی شده ولی جایگزین آنها جوان های خیلی خوبی شده اند که حاصل ٣ سال زحمت تیم فرش آرا و اهمیت دادن به تیم های پایه است که مشاهده کردید یکی از بازیکنان ما متولد ۷۵ بود که با ورودش به زمین توانست از حریف سه خطا بگیرد. با توجه به اینکه سیاست باشگاه کم کردن و کاهش بودجه بوده است ولی من به این بازیکنان افتخار میکنم ، در ضمن نقطه قوت تیم فردوسی همین سیستم پاور پلی است و اگر میخواست مقابل ما به برتری دست یابد همین راه بود که خوشبختانه با برنامه ریزی و آنالیزی که کرده بودیم توانستیم این سیستم را ببندیم و حتی میتوانستیم گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم.

سوال آخر اینکه پیش بینی شما برای پایان فصل چیست ؟ با توجه به اینکه شما عنوان کردید هم از نظر بودجه و هم مهره نسبت به سال قبل ضعیف تر شده أید ؟
من یک قول به هواداران می دهم و آن اینکه از دیدن بازیهای فرش آرا لذت ببرند ، حقیقتا سال گذشته هم همین طوری بود که خیلی از هواداران از مجموعه فرش آرا راضی بودند و دیگر اینکه هیات مدیره تیم ما پیش بینی مقام ۵ تا ١٠ جدول را بدست بیاوریم که برای تیم جایگاه خوبی است ولی ما تلاش میکنیم تا در جدول جایگاه بهتری داشته باشیم ، زیرا باشگاه فرش آرا تنها تیمی است که به ارگان یا شرکت به خصوصی وابسته نیست و یک شرکت تولیدی است که در استان خراسان رضوی دارد از ما حمایت می کند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام... شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

باز این آقا یه بازی برد جوگیر شد و حرف های بی ربط زد
خب چرا نبردی پس؟!
دیشب هم شانسی که داشتی این بود که فردوسی از لحاظ بدنی تو شرایط خوبی نبود چون ۱هفته تمرین کرده بودن
با همون وضع ۴تاتایر خوردی.امسال برای سقوط خواهی جنگید پسر مدیر

نام ... شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵

یه خسته نباشید به گزارشگر بازی دیشب میگم که کم مونده بود بیاد پایین و تیمهارو ارج کنه!!!و از نتیجه خوب فرش ارا یه جوایی داشت اتیش میگرفت!!
من نیمدونم چرا انقد گیر داده بود به امیر احمدپور گلر فرش ارا؟؟!!
احتمالا از اقوام حسین عظیمی هستن که از حضور احمدپور ناراحته!! اقا جان من خودم برا حسین عظیمی احترام زیادی قائلم ولی رفت دیگه براش ارزوی موفقیت میکنم!! خودتو درست کن گزارشگرر!!!