کد خبر : 34962
تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 - 15:00
دسته‌بندی نشده
-

نعمتی:بازی به بازی بهتر می شویم/آماده سازی دیرهنگام عامل شکست ما در دربی بود

نعمتی:بازی به بازی بهتر می شویم/آماده سازی دیرهنگام عامل شکست ما در دربی بود
سرمربی اقتدار نوین فردوسی مشهد گفت: آماده سازی دیرهنگام فردوسی عامل شکست در شهرآورد فوتسال مشهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی اقتدار نوین فردوسی مشهد گفت: آماده سازی دیرهنگام فردوسی عامل شکست در دربی فوتسال مشهد بود.
مصطفی نعمتی در رابطه با شهرآورد فردوسی مشهد با فرش‌آرا مشهد اظهار داشت: با‌ توجه اینکه این بازی، بازی نخست بود، مسابقهِ نسبتاً خوبی بود اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که ما از ۱۲ روز قبل از بازی نخست تمرینات خود را آغاز کردیم.
سرمربی تیم اقتدار نوین فردوسی افزود: اخیراً صحبت‌هایی مطرح می‌شود مبنی بر اینکه فردوسی مشهد چرا با این همه تغییر در ساختاری که داشته بازی روز گذشته را تن به شکست داده است که در جواب این افراد باید بگویم ‌امسال نیز تنها یک مهره اضافه شده و بازیکنان، بازیکنان فصل گذشته هستند و در کادر فنی نیز تعداد کاهش یافته اما کادر فنی سال گذشته حضور دارند.
نعمتی بیان کرد: در بازی روز گذشته بدشانس بودیم و باید این نکته را پذیرفت که در هر نیمه ۳ ضربه و سه شانس گل به تیرک خورد و شانس همراه تیم ما نبود و در بازی روز گذشته ما از هیچ لحاظ مشکل خاصی نداشتیم و خط دفاع‌مان بسیار قوی کار کرد.
وی تصریح کرد: بازی روز گذشته بازی نخست تیم بود و مطمئن باشید بازی به بازی، اقتدار نوین فردوسی بهتر می‌شود اما می‌توان علت باخت دیروز را دیر برپا شدن تمرینات آماده‌سازی دانست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مشهدی یکشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲:۲۶

ماهم دوست داریم تیم شهرمان موفق باشدولی برای تیمداری ابتدابایدجواب طلبکاران رابدهید

نام ... یکشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۸:۳۲

اقا نعمتی من بازی رو دیدم تیم شما خیلی بهتر از فرش ارا بازی میکرد بزرگ ترین علت شما دروازبان شما اصلا انگیزه نداره تو لحاظات حساس بازی خیلی تاثیر گذار بود
نمیدنم چرا ولی کلا بی انگیزه هست