کد خبر : 35220
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 تیر 1394 - 14:37
-

دبیری: طوفان سختی را در ساری پشت سر گذاشتیم!

دبیری: طوفان سختی را در ساری پشت سر گذاشتیم!
مالک باشگاه دبیری تبریز، وضعیت تیمش در ورزشگاه سیدرسول حسینی ساری را به طوفانی سخت تشبیه کرد.

افشین دبیری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره پیروزی ۵ بر یک تیمش در هفته نخست لیگ مقابل شهروند ساری اظهار کرد: بازیکنانم بازی اول را خوب شروع کردند. تیممان خیلی یکدست شده و در این مدتی هم که تمرین می کردند این انتظار را داشتیم که خوب شروع کنیم.

وی افزود: امیدواریم هماهنگی تیم بیشتر شود چون فصل سختی را پیش رو داریم. تیم ها نزدیک به هم هستند. تاسیات دریایی، مس، گیتی پسند، فرش آرا و حفاری تیم هایی هستند که بازیشان را نبینیم نمی توانیم آن ها را بشناسیم.

مالک باشگاه دبیری تبریز همچنین خاطرنشان کرد: سه امتیاز ساری برایمان غنیمت بود. من در ورزشگاه نبودم ولی شنیدم بازی بیش از دو بار قطع شده بود. با این حال بچه ها طوفان سختی را پشت سر گذاشتند. بازی زمانی که قطع شد ۲-۱ به نفع ما بود اما بازیکنان غیرت به خرج دادند و گل های بیشتری زدند. امیدواریم این موفقیت را ادامه بدهیم و نتایجی که نتوانستیم سال پیش بدست بیاوریم، امسال جبران کنیم بتوانیم مقام خوب را کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آذربایجان یکشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳

افشین خان تیم خیلی عالی کار کرد…ولی ای کاش به بازیکنای بومی بیشتر بها بدین نادر حنیفی رو هم برگردونین

ساروی یکشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹

وقتی اقای نجاریان میاد ۲۰٪ از قرار داد بازیکنارو بابت جریمه کم میکنه و نمیده،وقتی هنوز پول پارسال بازیکنا و مربی رو کاملا ندادن، وقتی قبل فصل میگن بازیکن مطرح میگیرن ولی نمیگیرن بیشتر از این نباید از تیم انتظار داشت. برادر نجاریان سعی نکن سخنور بی عمل باشی.تو کارهاتو درست انجام بده اونوقت تیمت درست نتیجه میگیره. این برد هم مبارکه تبریزیا چون واقعا و مردونه دارن هزینه میکنن. افرین به این مدیریت. این همون تیمی بود که پارسال ۹ تا از ساری خورد ولی امسال بهترینها رو جمع کرد اونم با هزینه کردن نه حرف زدن بی عمل

ساروی دوشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

تبریک به خانواده دبیری که چنین تیمی درست کرده جواد اصغری تو زمین خودش رو میکشت وکادر فنی هم تو بیرون از زمین آفرین به مجید زارعی به برزیلی و حسین وطن پور مبارکتون