کد خبر : 35243
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 تیر 1394 - 10:40
دسته‌بندی نشده
-

خسروی:با بازی تدارکاتی کم لیگ را شروع کردیم/شکست همه میزبانها بی سابقه است

خسروی:با بازی تدارکاتی کم لیگ را شروع کردیم/شکست همه میزبانها بی سابقه است
خسروی با شاره به بازی این هفته با کاشی نیلو خاطر نشان کرد:در دربی اصفهان فرصتی برای اشتباه نداریم.

علی خسروی مربی تیم گیتی پسند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شکست این تیم در بازی خانگی مقابل مقاومت گفت: واقعیت این است که ما به تازگی تمرینات بدنسازی را پشت سرگذاشتیم و بازیکنان با بدن هایی خسته پای به این مسابقه گذاشتند.تیم در شرایط مسابقه نبود و چون بازی تدارکاتی کم و مناسبی نداشتیم در این بازی نتوانستیم به اهدف خود برسیم در حالی که مقاومتی ها چندین بازی تدارکاتی برگزار کردند و حتی دو بار با تاسیسات روبرو شدند تا ترس آنها بریزد و کاملا در شرایط مسابقه قرار داشتند.

خسروی با شاره به بازی این هفته با کاشی نیلو خاطر نشان کرد:در دربی اصفهان فرصتی برای اشتباه نداریم و باید از اتفاقات بازی اول درس بگیریم و برای پیروزی به میدان می رویم.ضمن اینکه در بازی با مقاومت، عالیقدر و مریدی زاده را نداشتیم و در مقابل کاشی نیلو می توانیم از این بازیکنان استفاده کنیم.

مربی گیتی پسند در پایان اذعان داشت: اتفاق بی نظیر و عجیب در هفته اول شکست همه میزبانها بود که من هیچگاه یاد ندارم در یک هفته چنین اتفاقی افتاده باشد.به نظرم باید این اتفاق کالبد شکافی شود و شاید نشات گرفته از استارت دیرهنگام اکثر تیم ها باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

مربى خوش اخلاق براتون ارزوى قهرمانى داریم

نام ... دوشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

همتون زبون بازید به خدا. داستان قشنگی بود

عاشقان عقابي دوشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷

مربی بی حاشیه امید اول قهرمانی

MohamadReza دوشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲

واقعا خیلی جالبه خیلی جالبه شما و اقای خوراکچی خودتون رو مغز فوتسال میدونید محمود ی طور توجیه میکنه شما هم ی طور خواهشا الکی نیا حرف نزن …
اخه چطور میشه ی مربی که خودش رو حرفه ای میدونه .یعنی شما خبر نداشتی اقای خسروی که بازی هانون کی هستش دو ماه مونده بود اعلام کرده بودن که با کدام تیم بازی دارید شما هم که اومدید گیتی باید میدونستید کی بازی هستش پس چرا این همه تمرینا رو سخت گرفتید چرا هرچقدر به مسابقه نزدیک تر میشدید فشاررو کمتر نکردید که برای بازی خستگی به حرف خودتون توی ساق پای بازیکناتون نباشه این کار شما نشان دهنده ضعیف بودن و کم تجربگی شما رو میرسونه پس خواهشا الکی نیاید توجیه نکیند خودتون رو .
بگید اشتباه کردید مشکل داشتیم …
حالا بازم بازی بعد هستش ببینم اونا رو چیکار میکنید بازم ببینم خستگی برطرف میشه انشاللله

نام دوشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

خسروی اگر صحبت نکنی بهتر از این هست تا از این توجیه های عوام فریب بیاری !!! خوب خوراکچی که خودشو مربی میدونه چند تا بازی تدارکاتی میگذاشت تا تیم به این روز نیوفته به یه تیم ته جدولی تو خونه ببازید!! حالا اگر بازی های عبد ببازین چی میخواین بگین ؟؟!! میخوایین تیم رو تو لیگ یک تحویل بدین مثل ساوه؟؟!!

طرفدار دوشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

خسروى بمب انرژى