کد خبر : 35330
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تیر 1394 - 13:35
-

سلیمانی:خوشبختانه در گروه خوبی قرار گرفتیم

سلیمانی:خوشبختانه در گروه خوبی قرار گرفتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از قرعه کشی رقابتهای قهرمانی فوتسال بانوان آسیا، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در این باره گفت: طبق قرعه کشی که صورت گرفت، خوشبختانه در قرعه خوبی قرار گرفتیم و شناخت کاملی از حریفان خود داریم. فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره همگروهی با تیم های ازبکستان،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از قرعه کشی رقابتهای قهرمانی فوتسال بانوان آسیا، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در این باره گفت: طبق قرعه کشی که صورت گرفت، خوشبختانه در قرعه خوبی قرار گرفتیم و شناخت کاملی از حریفان خود داریم.

فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره همگروهی با تیم های ازبکستان، هنگ کنگ و مالزی گفت: گروهمان نسبتا خوب است. با تیم های فوق بازیهای مختلفی را برگزار کرده و شناخت کاملی از آنها داریم.
وی در ادامه بیان کرد: فیلم بازیهای ایران با سه تیم فوق را در اختیار داشته و بدون شک مرتبا آنها را آنالیز خواهیم کرد تا با بررسی نقاط ضعف و قوت شان، برنامه ریزی مناسبی در فرصت باقیمانده انجام دهیم و تیم آماده ای را به اولین مرحله از رقابتهای قهرمانی آسیا اعزام کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در ادامه درباره برگزاری بازیهای تدارکاتی گفت: پیش از اعلام قرعه کشی قرار بود تا با ازبکستان یک بازی دوستانه در مرداد ماه برگزار کنیم که با همگروهی با این تیم، این بازی خود به خود لغو شد. همچنین پیشنهاد برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم تایلند را داشتیم که فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد، در صورتی که با ما همگروه نشوند، بازی های دوستانه انجام می شود. باتوجه به قرعه کشی انجام شده، فکر می کنم که باید تمرکز خود را بر روی بازی با تایلند بگذاریم تا شرایط بازیکنان را بسنجیم.
سلیمانی در پایان درباره وضعیت تمرینات و اردوی تیم ملی فوتسال گفت: خوشبختانه بازیکنان در اردو از آمادگی بسیار خوبی بهره می برند و با انگیزه تمرینات آماده سازی خود را برای رقابت با حریفان پیگیری می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.