کد خبر : 35449
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 تیر 1394 - 14:29
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: هر تیمی مقابل تأسیسات قرار می‌گیرد انگیزه فراوانی دارد/تمام حواسم به موفقیت تأسیسات در لیگ و آسیا است

شمسایی: هر تیمی مقابل تأسیسات قرار می‌گیرد انگیزه فراوانی دارد/تمام حواسم به موفقیت تأسیسات در لیگ و آسیا است
سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی معتقد است که تمام حریفان مقابل شاگردانش انگیزه فراوانی دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی در خصوص بازی فردای تیم تأسیسات دریایی مقابل منصوری قرچک در هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: همه ما می‌دانیم دیدار دشواری با منصوری قرچک داریم. این تیم با جذب بازیکنانی مانند محمد طاهری و افشین کاظمی بسیار قدرتمندتر شده است. هر تیمی که مقابل تأسیسات قرار می‌گیرد هم انگیزه فراوانی دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا بازیکنان، مدیران و هواداران تیم منصوری قرچک همیشه برای رویارویی با وجید شمسایی انگیزه فراوان دارند، خاطرنشان کرد: تا امروز به این مسئله دقت نکرده بودم اما همانطور که گفتم همه تیم‌ها برای بازی با تأسیسات دریایی انگیزه فراوانی دارند.

مربی – بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مورد اینکه چرا از فصل گذشته در مصاحبه‌هایش تأکید دارد تأسیسات دریایی در هر بازی کار دشواری دارد، گفت: فصل گذشته کارمان برای قهرمانی در لیگ بسیار دشوار بود و واقعاً‌ در هر بازی کار سختی داشتیم اما این فصل با اضافه شدن چند بازیکن خوب دیگر به تیم شرایط‌مان بهتر شده است.

شمسایی در مورد اینکه آیا خبر جدیدی از حضورش به عنوان سرمربی تیم ملی شده یا خیر، عنوان کرد: به این مسائل فکر نمی‌کنم و تمام حواسم به موفقیت تأسیسات در لیگ و مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا است.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.