کد خبر : 35409
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 تیر 1394 - 11:51
-

صمیمی:هدف تمام اعضای تیم رسیدن به قهرمانی است/ در گلزنی مشکل داریم

صمیمی:هدف تمام اعضای تیم رسیدن به قهرمانی است/ در گلزنی مشکل داریم
بازیکن تیم فوتسال مس سونگون با اعلام اینکه این تیم در گلزنی مشکل دارد، گفت: مطمئناً بازی به بازی بهتر می‌شویم و روی این موضوع کار می‌کنیم که بتوانیم از موقعیت‌هایمان نهایت استفاده را کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال مس سونگون با اعلام اینکه این تیم در گلزنی مشکل دارد، گفت: مطمئناً بازی به بازی بهتر می‌شویم و روی این موضوع کار می‌کنیم که بتوانیم از موقعیت‌هایمان نهایت استفاده را کنیم.

علیرضا صمیمی درباره دیدار روز پنجشنبه تیم‌های فوتسال مس سونگون و فرش آرا مشهد، اظهار داشت: ما در بازی اول خیلی بهتر نسبت به تأسیسات بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم اما تمرینات خوبی را برای بازی با فرش آرا انجام دادیم و امیدوارم دست‌پر از مشهد برگردیم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون افزود: فرش آرا تیم خوبی است و در مسابقات ۴ جانبه پیش فصل، قهرمان شد و تقریباً می‌توان گفت هماهنگی این تیم شکل گرفته است ولی تلاش و همت خود را می‌کنیم تا در مشهد نتیجه دیدار با تأسیسات را جبران کنیم و همراه ارائه بازی زیبا، با امتیاز کامل از زمین خارج شویم.

وی با اشاره به ناکامی مس در استفاده از موقعیت‌ها در بازی نخست برابر تأسیسات، تأکید کرد: در گلزنی مشکل داشتیم اما مطمئناً بازی به بازی بهتر می‌شویم و روی این موضوع کار می‌کنیم که بتوانیم از موقعیت‌هایمان نهایت استفاده را بکنیم.

صمیمی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید آیا لیگ امسال برتری فنی نسبت به سال قبل داشته باشد، خاطرنشان کرد: هنوز تیم‌ها بازی چندانی انجام ندادند و نمی‌شود گفت در چه سطحی قرار دارند. بااین‌حال با توجه به اینکه تعداد تیم‌های مدعی زیاد است، امیدوارم لیگ خوبی داشته باشیم.

دروازه‌بان تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به اینکه این تیم قطعاً در بین مدعیان خواهد بود، گفت: هدف تمام اعضای تیم رسیدن به قهرمانی است و برای تحقق این امر تمام تلاش و کوشش خود را انجام می‌دهیم.
منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

.... چهارشنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹

حتما قهرمانی داداش…جون کل تیم لیاقت داره