کد خبر : 35472
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 تیر 1394 - 15:31
دسته‌بندی نشده
-

نظری:حضور در لیگ و آسیا کار ما را سخت کرده است

نظری:حضور در لیگ و آسیا کار ما را سخت کرده است
دروازه‌بان تیم فوتسال تاسیسات‌دریایی گفت: امسال وظیفه ما خیلی سنگین‌تر شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری اظهار داشت: امسال وظیفه ما در تاسیسات‌دریایی سنگین‌تر شده چون در آسیا هم هستیم و به همین دلیل ۲ ماه زودتر از بقیه تیم‌ها کار خود را شروع کردیم. بازیکنان خیلی خوبی هم گرفته‌ایم چون کار ما فصل‌جدید خیلی سخت است.

وی افزود: بازی اول ما مقابل مس‌سونگون در تبریز بود که بازی بسیار سخت و نفس‌گیری بود و خدا را شکر که بردیم و لیگ را با پیروزی شروع کردیم. ما ۲ بازی سخت دیگر با منصوری و تیم قم داریم که تا قبل از مسابقات آسیایی می‌توانیم نقاط ضعف و قوت خودمان را پیدا کنیم.

وی درباره بازی تیمش با شهید منصوری اظهار داشت: منصوری همیشه تیم خوبی بوده و ریشه‌دار است و سال‌هاست مدیران این مجموعه زحمت می‌کشند. آنها محمد طاهری بهترین بازیکن آسیا را هم در اختیار دارند و تماشاگران خیلی‌خوبی هم دارند اما ما هم دست و پا بسته نیستیم و تیم خوبی داریم و برای برد به میدان می‌رویم.

نظری در پایان گفت: فصل قبل خیلی سخت قهرمان شدیم چون تیم‌ها به هم نزدیک بودند و ستاره‌ها در تیم‌های مختلف تقسیم شده‌اند. امسال هم تیم‌های خیلی‌خوبی در لیگ هستند و ما هم تقویت شده‌ایم. ما هم در ۲ جبهه می‌جنگیم و در هر ۲ جام مدعی هستیم که البته کار خیلی‌سختی است اما این کار از مجموعه تاسیسات برمی‌آید.

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴

Karet doroste soltan

ali چهارشنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶

janam dadash

م اصفهان جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۳:۵۷

اگه ما سالن نباشیم