کد خبر : 35599
تاریخ انتشار : جمعه 26 تیر 1394 - 4:43
دسته‌بندی نشده
-

داربی مشت و لگد!

داربی مشت و لگد!
داربی فوتسال اصفهان در هفته دوم لیگ برتر با حاشیه‌هایی همراه بود.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حواشی دیدار گیتی پسند و کاشی نیلو که شامگاه پنجشنبه در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد به شرح زیر است:

*با توجه به برگزاری دیدارهای هفته دوم در ماه مبارک رمضان، این دیدار نیز همچون شش دیدار دیگر هفته دوم بعد از افطار و از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز شد.
*در آستانه برگزاری داربی فوتسال اصفهان با نصب بنرهایی در سطح شهر از هواداران به حضور در این بازی دعوت شده بود که با توجه به زمان برگزاری بازی تعدادی بیش از ۱۵۰۰ هوادار در سالن پیروزی حضور پیدا کردند.
*تعداد هواداران گیتی پسند بیشتر از طرفداران کاشی نیلو بود با این حال هواداران هر دو تیم به خوبی به تشویق تیم خود مشغول بودند.
*این دیدار به صورت زنده از شبکه اصفهان به روی آنتن رفت.
*در نیمه نخست مسابقه یکی از بازیکنان کاشی نیلو از ناحیه صورت دچار آسیب دیدگی شد. مداوای او در زمین اعتراض کادرفنی گیتی پسند را به دنبال داشت. آنها معتقد بودند تیم حریف در حال وقت کشی است.
* گل سوم گیتی پسند را مجتبی مریدی زاده به ثمر رساند که گوینده سالن به اشتباه زننده گل را شماره ۹ عنوان کرد.
*بازی دو تیم در نیمه دوم پربرخورد دنبال شد و درگیری میان بازیکنان دو تیم به اخراج حسن لولاکی از کاشی نیلو منجر شد. لولاکی در جریان این درگیری با مشت به صورت بازیکن حریف کوبید و این در حالی بود که سرمربی کاشی نیلو معتقد بود که درگیری از تیم حریف شروع شده است.
*حسین شمس پیشکسوت فوتسال به همراه ابرقویی نژاد رئیس هیات فوتبال استان اصفهان در سالن پیروزی حضور داشته و بازی را از نزدیک تماشا کردند.

منبع: ایمنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

فوتسال جان شماره ۹ که همون مجتبی مریدی زاده است !!!!!۱

نام ... جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

یشب داور سر کاشی نیلو را راحت برید .واقعا یه تیم چندمیلیاردی باید روبروی یه تیم چند صد میلیونی با داوری پیروز بیشه.آقای جاوید تو این بازی باید ۲ بار اخراج میشود که گزارشگر این بازی به این حرکت زشت باره به صحبت پرداخت.تقی زاده با پا بصورتی که توپ در کار نبود دماغ بازیکن کاشی نیلو را شکست و در صحنه اخراج لولاکی اول بازیکن گیتی با زدن ضربه شروع کننده این برخورده ها بود که بعد از اخراج لولاکی تمام تماشا گران تعجب کردن داوری دیشب مشکوک بود.

نام ... جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

منم تو سالن بودم حسن لولاکى با نامردى مریدى زاده رو ک رو زمین افتاده بود زد گردنشو زخمى کرد باید اخراج میشد

نام ... جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰

واقعیت صحنه اخراج این بود که خطا به سود گیتی درست بود ولی زمانی که لولاکی خواست مریدی زاده را بلند کند مریدی زاده یک مشت به لولاکی زد و صورتش را گرفت و لولاکی هم عصبانی شد و با زانو و دست خودش را روی مریدی زاده رها کرد
بهتر از همه صحنه را داور سوم دید ولی با نامردی تمام گزارش غلط به داور داد و باعث اخراج لولاکی شد تا دین خودش را به هدایای گیتی ادا کند در صورتی که باید مریدی زاده اخراج و لولاکی کارت زرد میگرفت
چند مورد هم بدون توپ بازیکنان کاشی را زدند چه با لگد چه با دست و چه با آرنج ولی داوران و آقای جباری رفیق شفیق آقای طاهری نخواستند ببینند!!!