کد خبر : 35762
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 تیر 1394 - 22:05
دسته‌بندی نشده
-

داورزنی بعد از بازگشت به تیم: از عملکرد خودم ناراضی بودم!

داورزنی بعد از بازگشت به تیم: از عملکرد خودم ناراضی بودم!
رضا داورزنی که دوباره به تیم شهید منصوری بازگشته در خصوص ترک این تیم و غیبت در بازی با تاسیسات توضیحاتی را عنوان کرد.

رضا داورزنی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در قرچک، اظهار کرد: من در  هفته ای که گذشت در تمرینات و بازی با تاسیسات همراه تیم نبودم چرا که بعد از بازی با میثاق که ما در خانه شکست خوردیم از عملکرد خودم راضی نبودم و نقش خود را در این باخت پر رنگ میدانستم. این موضوع را نیز با مسئولین تیم مطرح کردم و از آن ها خواستم چون اول فصل است از یک مربی دیگری استفاده کنند.

وی در ادمه از حمایت هواداران تشکر کرد و گفت: فشاری از سمت سکوها احساس نکردم. بلکه همیشه حمایت هواداران پشت تیم بوده و زحمات زیادی برای تیم ما کشیدند. اگر هم اعتراضی شنیده میشود، آنها حق دارند چون برای دیدن برد یه ورزشگاه می آیند.

وی در مورد جانشینی رضا لک و زمزمه هایی که شنیده می شد اظهار داشت: من دست مسئولان را برای انتخاب باز گذاشتم چون خود من جزو کسانی هستم که از ابتدای تاسیس باشگاه منصوری در این تیم بودم؛ چه بعنوان سرپرست، چه مربی کنار تیم بودم و دوست نداشتم که تیم ما امسال عقب بیفتد.

سرمربی منصوری قرچک افزود: امیدوارم با کسب نتایج مطلوب تا انتهای فصل کنار تیم باشم ولی با کسب نتایج ضعیف دست مسولان را باز گذاشتم.

وی در مورد بازگشت دوباره اش و تمرین دادن تیم عنوان کرد که با تماس های مکرر بازیکنان و به خواست مدیرعامل تیم بوده و آرزو کرد که دوباره تیم منصوری یه جایگاه واقعی خودش برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴

خوش بحال کادرت شد که خونه نشین نشدن,البته همتونو برزیل میخوادا اما چون باید پرورشی درس بدین تو مدرسه وقت نمیکنید برید,تقوی اگر تیمو ننداختی با داورزنی و این بازیکنای ادعا و پیر