کد خبر : 35803
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 تیر 1394 - 17:55
-

تقوی:ترک زمین نکردیم بلکه منتظر نیروی انتظامی ماندیم/ اگر در بازی ضرب و شتمی می شد آبرویمان نمی رفت؟

تقوی:ترک زمین نکردیم بلکه منتظر نیروی انتظامی ماندیم/ اگر در بازی ضرب و شتمی می شد آبرویمان نمی رفت؟
سرپرست تیم منصوری قرچک مدعی شد این تیم زمین را ترک نکرده بلکه منتظر حضور نیروی انتظامی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اکبر تقوی درباره نیمه تمام ماندن بازی منصوری و تاسیسات در هفته دوم لیگ برتر فوتسال گفت: ما بازی را ترک نکردیم و از نیم ساعت قبل خواستار حضور نیروی انتظامی شدیم. اینطور نبود که بخواهیم بازی‌ را نیمه تمام بگذاریم، تنها با هماهنگی ناظر منتظر نیروی انتظامی بودیم. شاهد این حرف ما هم نیروی انتظامی است که ۱۰ دقیقه پس از خاموشی سالن رسید. در تصاویر تلویزیونی نیز حضورشان را می‌توانیم ببنیم.

سرپرست تیم فوتسال منصوری قرچک اظهار کرد: پنج رکن اصلی برای برگزاری بازی‌ها وجود دارد که شامل حضور تیم‌های میزبان و میهمان، مسوولان فدراسیون، پزشک و آمبولانس و نیروی انتظامی است و اگر یکی از ارکان نباشد بازی برگزار نمی‌شود. در ابتدای بازی گفته شد که حراست این بازی را وزارت ورزش بر عهده دارد.

او درباره اتفاقات بازی گفت: اوایل بازی تماشاگران تیم ما و تاسیسات که تعداد بیشتری داشتند توسط دروازه‌بان میزبان تحریک شدند و این مساله منجر به تشنج در میان آن‌ها شد. تماشاگران ما پاسخ حرکت دروازه‌بان حریف را دادند و تماشاگران میزبان از دروازه‌بان خود حمایت کردند. این موضوع باعث درگیری بین آن‌ها شد.

تقوی مدعی شد: متاسفانه افراد کاور پوش که نیروی حراست اعلام شده بودند این درگیری را بیشتر کردند و از تماشاگران تاسیسات حمایت کردند. این اتفاق باعث شد که بعضی از آقایان تماس‌هایی بگیرند و به آن طرف خط بگویند “بیایید اینجا، اینجا دعواست”.

وی افزود: زمانی که درگیری پیش آمد ما اعلام کردیم که این افراد توانایی حفظ امنیت بازی را ندارند و از تماشاگران میزبان حمایت می کنند. سپس از آن ها کارت شناسایی در خواست کردیم اما به بهانه‌های مختلف نشان ندادند و بعدا متوجه شدیم که کارت ندارند. در همین حین اطلاع دادند که بیرون دارند آدم جمع می‌کنند. زمانی که ما به مسئولان حراست این خبر را دادیم گفتند که به ما مربوط نیست، ما فقط مسئول امنیت در داخل زمین هستیم و هر اتفاقی خارج از سالن بیفتد به ما مربوط نیست.

سرپرست تیم منصوری ادامه داد: به این موضوع اعتراض کردیم و گفتیم هر اتفاقی برای تماشاگران بیفتد ما مسئول هستیم و درخواست کردیم که باید نیروی انتظامی در سالن حضور داشته باشد. سپس با صحبتی که با ناظر داشتیم منتظر آن‌ها ماندیم و در رختکن نیز دائما از حضور نیروی انتظامی پرسیدیم که هر بار پاسخ دادند که در راه هستند و می‌آیند. زمانی که ما منتظر رسیدن نیروی انتظامی بودیم داور بازی سر خود سوت بازی را به صدا در آورد و برق‌های سالن را خاموش کردند.

تقوی ادامه داد: متاسفانه برخی از خبرگزاری‌ها و سایت‌ها به دلیل غرض ورزی یا ندانستن، این موضوع را طور دیگری جلوه دادند. برخی‌ها گفتند با این کار شما آبروی ایران را جلوی ناظر AFC بردید اما اگر ضرب و شتمی اتفاق می‌افتاد بدتر بود یا اینکه ما بر ماده قانونی و حق قانونی باشگاه پافشاری کردیم!

وی گفت: منصوری در بدترین شرایط بازی را ادامه داده است و هیچگاه قبل از این بازی، میدان زمین را ترک نکرده است. برای ما امنیت تماشاگر مهم بود و اهمیتی نداشت که ۱۰ گل بخوریم. باشگاه منصوری خصوصی است و تماشاگران خود را دوست دارد و به عشق آن‌ها است که بازی می‌کند.

سرپرست منصوری قرچک افزود: موضوع دیگر این است که اگر ما بر تن هرکسی کاور بپوشانیم دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. پس از این که تحقیق کردیم متوجه شدیم که این افراد همیار هستند و تعهد قانونی ندارند. وظیفه نیروی انتظامی تامین امنیت است و طرفداری از کسی نمی‌کند. تماشاگر ما اگر بد است، نیروی انتظامی بیاید و آن‌ها را کنترل کند.

تقوی افزود: در تمام سالن‌ها نیروی انتظامی حضور دارد و حضورشان منعی ندارد. هفته گذشته زمانی که در قرچک میزبان بودیم تنها ۵ نفر از نیروی انتظامی در سالن حضور داشت، اما ناظر اعلام کرد که حداقل باید ۱۲ مامور نیروی انتظامی در بازی حضور داشته باشند تا اجازه شروع بازی داده شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴

بس کن بابا .روت میشه انقد مصاحبه میکنی.امسال تیمو نندازید خوبه

سعید دوشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴

چرا دروغ میگی انقدر. خدا رو شکر تو سالن بودم وگرنه باور میکردم .
شما چون عقب بودید و گلرتون مصدوم شد گفتین نیرو انتظامی بهونه کنین یا بازی بندازین عقب یا سه امتیاز بگیرین

ashkan دوشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵

Beshin baba Dar bare nazari harf nazan joje

ناشناس دوشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴

باور کنید ایشان مرتب در حال دروغگویی است و لحظه ای از دروغهایش دست برنمی دارد ما تماشگران دیدیم که تماشگران بی ادب شما بارها مصطفی نظری را مورد عنایت ویژه قرچکی قرار دادند و به قران قسم دیدم که چند نفر از تماشاگران قرچک چندین بار مامورین را کاملا هل دادند و بنده خدا سریع از اونجا دور شد ،چه کسی جرات میکرد به تماشگران شما چیزی بگوىد،کلا مجموعه نا ارام و خارج از قواعد مردانگی هستید،

عباس ازمحله چه توا سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲:۱۱

روزجمعه دوستان باپیراهن پرچم های نارنجی به سالن بیای می خواهیم کل سالن رونارنجی کنیم …………..گیتی پسندروزبازی وحشتناکی روبه پاخواهیم کرد که توعمرتون اولین بار باشه همچین جوی روتوعمرتان ندیدیدبازیکنان گیتی پسند اصفهان……..شماچرادنبال حاشیه سازی تحریک هوداران بندری هستی اگه درموردیک شهر دیگه همچین حرفی زده بودند الان شاکیش می شدن ازمسولان آذرخش تقاضامی کنم نزاییده هواداران بی احترامی کنند………حضور بیش از۷هزارهوداردربازی لیگ برابعضی تیم های فوتسال آرزوهسنش …….الان قرمزآبی توفوتبال کمتراز۵هزارنفرمیان استادیوم…….هوداربراهرتیمی نعمتیه اگه توفوتبال بازی های آلومینیوم هرمزگان روزجمعه یا پنجشنبه شب برگزاربشه به احتمال زیادحضور۳۰هزار هودارروشاخشه متاسفانه برگزاری بازی دریک ساعت بدور بیک روز وسط هفته تعدادهوداران کاهش پیدا میکنه کم کمش هوداربیاداستادیوم فوتبال ۱۰هزارنفربازی برگزار میشه ازمسولان سازمان لیگ تقاضامی کنم تمام بازی های فوتسال آذرخش هرمزگان درشب وروزتعطیل برگزاربشه چون شرایط آب هوایی بندرعباس خیلی تفاوت داره با جاهای دیگه پس نباید بازی هاهمزمان برگزاربشه ازمسولان تقاضامی کنم بازی روزجمعه آذرخش شب ساعت۸برگزاربشه چون ساعت۵هواشدیدا گرمه برای هوداران مشکل ایجاد میشه تا خودشون روبه استادیوم بکشانند تواین گرماساعت۵بندرهنوزآفتاب وگرماهستش ……مابتیدحدقل چندساعت زودترخودمون رودرسالن فجر برسانیم تابتونیم جایگاه مناسبی براخودمون پیدا کنیم چرا ایران بایداینطوری باشه بایدسختی روبکشی برای تماشای یک دیدارهایی سختی زیادی بایدکشیدبرا یک دیدار……….اشکال نداره روزجمعه به احتمال زیاد۱۰هزارتاهودارمیازسالن فجر………لیدرمعروف آلومینیوم هرمزگان رو استخدام کنید……….الان آذرخش ۱۲تایابیشترلیدر داشته باشه متاسفانه کارخودراانهآآآآ۷

حق با تیم منصوریه و سلطان تقوی سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲:۴۹

فقط منصوری حق هم با سلطان تقوی

ناشناس سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲:۵۰

فقط منصوری حق هم با سلطان تقوی

چوک بندر سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

حق بامنصوریه بایدنیروانتظامی باشه مگه میشه مگه داریم که بدون نیروی امنیتی بازی برگزارکنیم توبندرعباس لیگ محلات برگزار میشه نیروامنیتی بایدبیادولی لیگ برترچرااینگونه بایدباشه

داوري فوتسال چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱

کسی نمیگه فردین مبارکی که پارسال کلاً ۲ تا بازی قضاوت کرده چطوری امسال هفته اول در بازی حساس تاسیسات دریایی با مس سونگون داور دوم بازی بوده؟؟؟ می دونید چرا؟؟ چرا آقای مهرپیما سفارش کردن به بهمن خان غفاری. واقعا این شمالی فکر می کنه که همه نفهمند در حالی که خودش در صف اولش قرار داره. وقتی آجیل و پسته و برنج و حتی خرج و مخارج خونه اش از اینا بیاد، حتماً روابط بر ضوابط ارجحیت خواهد داشت. متاسفم برات جناب مسئول چیدمان داوری کشور. اگر امکان داره اقلام مورد نیاز خونه ات را اعلام کن تا سریع برایت جور کنن. متاسفم برای دپارتمان و آقای عنایت که اونجا را کردن کمیته امداد. مبارکه. کمیته داوران نیستش. از این به بعد کمیته امداد اسم اصلی کمیته داوران هستش. این آقا اگه واقعا پولاکی نبود با سرور عزیزم جناب آقای حسین عسگری باید می رفت و استعفا می داد نه اینکه بمونه و ماهی هم ۱ میلیون بگیره. حالا بیایید بگوییم علم دوست داشتن بهتر است یا پول دوست داشتن و دوست رو فروختن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بله وقتی تو جام رمضان داورن تهرانی یه منبع درآمدی هم برای این آقا کنار می‌ذارن (صندوق کمک به مستنمدان) معلومه که حسن موسوی هم هرهفته بازی داره. معلومه که ولی امجدی هم هر هفته بازی داره.