کد خبر : 35809
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 تیر 1394 - 19:00
-

طیبی به دربی تبریز می رسد/محرومیت عزتی از حضور برابر دبیری

طیبی به دربی تبریز می رسد/محرومیت عزتی از حضور برابر دبیری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی که چندی پیش از نوریل نیکلسکی روسیه به مس سونگون پیوست در بازی هفته سوم تیمش برابر دبیری تبریز به میدان می رود. وی که از ۱۰ روز قبل در تمرینات مس حضور دارد ، پس از عقد و ثبت قرارداد رسمی خود با ارتش لاله های نارنجی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی که چندی پیش از نوریل نیکلسکی روسیه به مس سونگون پیوست در بازی هفته سوم تیمش برابر دبیری تبریز به میدان می رود.
وی که از ۱۰ روز قبل در تمرینات مس حضور دارد ، پس از عقد و ثبت قرارداد رسمی خود با ارتش لاله های نارنجی ، این هفته در ترکیب تیم جدیدش به میدان خواهد رفت تا مس سونگون را در دربی حساس فوتسال آذربایجان همراهی کند.
گفتنی است طیبی در دیدار هفته قبل دو تیم مس و فرش آراء نیز در اردوی مسی ها حضور داشت و تا آخرین لحظات امیدوار به صدور ITC خود بود تا تیمش را در بازی هفته دوم همراهی کند با این حال این اتفاق نیفتاد تا قرعه بازی طیبی در لیگ امسال برای مس سونگون از دربی تبریز زده شود.
از سوی دیگر مرتضی عزتی بازیکن ریزنقش مس سونگون دیدار حساس و مهم تیمش در هفته سوم لیگ برتر برابر دبیری تبریز را به دلیل محرومیت از دست داد .عزتی که در بازی هفته گذشته برابر فرش آراء مشهد به دلیل دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد ، نخواهد توانست دردربی تبریز به میدان برود.
گفتنی است عزتی تنها محروم مس در این بازی است و علاوه بر او ، محمد عیدی دیگر بازیکن این تیم نیز به دلیل مصدومیت از حضور در این بازی محروم خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷

توی تیم مس به جای سر مربی بازیکن معلوم میکنه که چی بشه و چی نشه.افضل نشون داد هیچ کارست.توی تیمی که یه بازیکن ۵٠٠ میلیون بگیره و کمک مربی رو خودش معلوم کنه معلومه چه خبره.

نام ... دوشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱

این بازیکن بدرد مس نمیخوره

نام ... سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

معلوم خیلی لجت گرفته، ۵٠٠ بیشتر گرفته، یک میلیارد گرفته، مدیر عاملم خودش اورده به جان تو

نام ... سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲

عشقی حسین طیبی افتخار ایرانی هرچی بگیری کمته سلطان