کد خبر : 35938
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تیر 1394 - 12:20
دسته‌بندی نشده
-

ترابیان کجای فوتسال است که اظهارنظر می‌کند؟!/آبروی فوتسال در زمان او رفت/او پدر فوتسال را در آورده است

ترابیان کجای فوتسال است که اظهارنظر می‌کند؟!/آبروی فوتسال در زمان او رفت/او پدر فوتسال را در آورده است
مالک منصوری گفت: تعجب می‌کنم که چرا کفاشیان بار دیگر ترابیان را به فوتسال بازگردانده است زیرا تمام اتفاقات تلخ این رشته در زمان مدیریت او بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری در خصوص اتفاقاتی که در دیدار تیم‌های منصوری و تاسیسات دریایی رخ داده اظهار داشت: چند سالی است که به اتفاقات رخ داده در فوتسال توجهی نمی‌کنند و بزرگترین تخلفات را بدون هیچ گونه مجازاتی چشم‌پوشی می‌کنند. بعد عباس ترابیان هم که هم اکنون سمتی در فوتسال ندارد می‌آید و در مورد این مسائل صحبت می‌کند در حالی که تمام اتفاقات بد فوتسال در زمان مدیریت او به وجود آمد.

وی ادامه داد: او کجای فوتسال است که هم اکنون مصاحبه می‌کند و می‌گوید آبروی فوتسال رفت؟ آبروی فوتسال زمانی رفت که بازیکنان بدون قرارداد در تیمی بازی کردند و ۸ تیم بزرگ کشورمان در زمان مدیریت او کنار کشیدند. علت کنار کشیدن پرسپولیس چه بود؟! برای اینکه در زمان مدیریت ترابیان یک سری اعلام کردند که تبانی شده است. نمی‌دانم چه مسئله‌ای است که هر طرف که شمسایی می‌رود ترابیان هم به همان سمت می‌رود او پدر فوتسال را درآورده است.

مالک منصوری خاطرنشان کرد: از کفاشیان تعجب می‌کنم که چرا ترابیان را به فوتسال برگردانده است. هرچه فوتسال ضربه خورده است از سوی ترابیان بوده است و حالا هم نمی‌دانم او اینگونه صحبت می‌کند. ما در بازی حاضر نشدیم به علت اینکه نیروی انتظامی در سالن حضور نداشت و اگر مشکلی برای یکی از تماشاگران به وجود می آمد چه کسی پاسخگو بود به ما گفتند که نیروی انتظامی می‌آید اما وقتی دیدیم در نیمه دوم این کار صورت نگرفته تصمیم گرفتیم تا حضور آن‌ها در سالن قطعی نشده وارد زمین نشویم.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

تو کجای این فوتسال هستی ؟؟؟ بجز حاشیه و خیانت کاری برای فوتسال کردی ؟؟؟؟؟!! تو مگه اون سال با تیم فولاد ماهان تبانی نکردی مهندس قلابی ؟؟!! یادت رفته حالا بطور غیر قانونی تو هیات ریسه هم هستی!! حرف هم میزنی؟؟اگر ترابیان نبود تو میخواستی از اعتبار فوتسال ایران تو.آسیا حمایت کنی بیسواد !! تو و اونتیمت نصف حاشیه های فوتسال رو درست کردین جمع کن خودت رو بابا

سعيد سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

آقای منصوری دنبال بهانه چرا هستی؟من خودم تو سالن مسابقه بودم و بین دونیمه با کاپیتان تیمت و محمد طاهری و افشین کاظمی حرف زدم و گفتن ما دلمون میخواد بازی کنیم ولی گفته مدیریت نرید تو زمین. تمام بی نظمی هم که تماشاگرانی که خودت با اتوبوس آوردن درست کردن. لحظه ای که تماشاگر شما تف رو مصطفی نظری انداخت من پشت دروازه بودم.

مهدی ازادفر سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

سلطان فقط محمود خوراکچی هر دوتای شما باید از فوتبال برید

نام ... سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

ترو خدا ببین کی داره این حرفارو میزه!!!
ما خودمونم خیلی از ترابیان راضی نیستیم ولی ترابیان‌ در مقابل تو هیچی نیست!!!
اون از تماشاچیاتون که فقط فحش بزن بکوب بلدن این از خودت که فقط حاشیه هستی!!!

محمد سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

با سلام بنده یک فوتسالی هستم هم بازیکن ومربی به نظر بنده که تجربه زیادی هم دارم اگر مسئولین فوتسال بی طرف باشد بهتر است، همه هیت ریئسه ها مدیر عامل باشگاه فوئتسال هستند پنج نفر نیست در این ایران بزرگ که بیطرف باشد هیت ریئسه باید تیم فوتسال نداشته باشد.

نام ... سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴

تا اونجایی که من یادمه همه افتخارات فوتسال ایران زمان ترابیان بود

تماشاگر سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱

میخواهم بگویم اقایان منصوری و تقوی ،ولی باید از کلمه اقایان فاکتور بگیرم و بگویم منصوری و تقوی اگر توانستید بله و خیر را انگلیسی بنویسید به شما جایزه میدهم ،اقای ترابیان را اسیا و جهان میشناسند شما را فقط قرچک ،تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

بچه قرچک چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۵۰

کریم منصوری تو که بالا شهره تهران میشینی نمیخواد انقد سنگ ما بچه های قرچکو به سینه بزنی.همه تو قرچک از توو تقوی بدشون میاد.

فينگليش چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲:۴۵

مهندس بگو ببینم حق خوری به فینگیلیشی چی میشه؟
نه ولش کن بگو به انگلیسی تقوی بازی رو داریم میبازیم بزن به هم بازی رو؟
اصلاً همه شونو ول کن اسم خودتو به فینگلیشی بگو ببینم؟

سینا چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

اون دوستی که از قرچکی میگی همه از کریم منصوری بدشون میاد اگه ایشون نبود شما اصلا میدونستی فوتسال چیه
شما باید افتخار کنید به حضور ایشون!

سینا چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

جناب فینگیلیش جالب بدونید مهندس کریم منصوری بزرگترین پیمانکار تربیت بدنی پس فکر کنم نیا ز یکم بیشتر فکر کنید!

تماشاگر چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

خدا وکیلی خود تیم قرچک خیلی با کلاس هستند مثل کاپیتان با مرام جناب نصیری ،جناب طاهری با پدر مهربان و دوست داشتنی ،ولی به شرطی که در ابتدای اون تقوی نباشه و یه مقدار هم منصوری به اون گوش نده