کد خبر : 35940
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تیر 1394 - 12:25
-

از افسر خدماتی تا ناظر کف پوش !/ ۳ مرداد آخرین بازدید نمایندگان آسیا

از افسر خدماتی تا ناظر کف پوش !/ ۳ مرداد آخرین بازدید نمایندگان آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا از ۹ مرداد ماه با حضور ۱۲ تیم در اصفهان آغاز خواهد شد. تیم فوتسال تاسیسات دریایی با مربیگری وحید شمسایی در این رقابت‌ها نماینده ایران خواهد بود که با تیم‌های الخلیج امارات و القادسیه کویت هم‌گروه است. برای این دوره از رقابت‌ها ۲۵ نماینده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا از ۹ مرداد ماه با حضور ۱۲ تیم در اصفهان آغاز خواهد شد. تیم فوتسال تاسیسات دریایی با مربیگری وحید شمسایی در این رقابت‌ها نماینده ایران خواهد بود که با تیم‌های الخلیج امارات و القادسیه کویت هم‌گروه است.

برای این دوره از رقابت‌ها ۲۵ نماینده از AFC حضور خواهند داشت و رقابت‌ها را تحت نظر دارند. مدیر تورنمنت مدیر توسعه فوتسال، مدیرکل برگزاری مسابقات، دو دستیار مدیرکل که مومنی و افضلی از ایران هستند. منشی مسابقات، دو ناظر هنگ کنگی و مالزیایی، دو آنالیزور فنی که حسین شمس و یکی از نمایندگان لبنان از جمله آن‌ها هستند. دو افسر خدماتی‌ تیم ها که مالزیایی هستند، هماهنگ کننده پزشکی، دو دکتر افسر دوپینگ و یک نفر  از اصفهان که دانشمند برای بحث هماهنگی تست‌های دوپینگ فعالیت خواهد کرد.افسر انضباطی، افسر حقوقی استرالیایی، افسر بازاریابی ژاپنی، افسر مدیا کره‌ای، فیلمبردار مالزیایی و یک نفر برای نظارت کف‌پوش از جمله افرادی هستند که از سوی AFC در این دوره از رقابت ها حضور خواهند داشت.

کف‌پوش مورد نظر توسط نماینده فدراسیون فوتبال امروز ترخیص خواهد شد و به اصفهان برده می‌شود.

سوم مرداد ماه دو نفر از نمایندگان AFC وارد اصفهان خواهند شد تا بازدید نهایی را از سالن ۲۵ آبان انجام دهند.

تیم فوتسال نماینده قرقیزستان امروز وارد تهران خواهد شد و تا دو روز قبل از مسابقات در پایتخت حضور خواهد داشت تا دو بازی دوستانه مقابل میثاق تهران و سن‌ایچ در کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد کرد و یک دیدار هم مقابل مقاومت البرز در کرج انجام می‌دهد و پس از آن با اتوبوس راهی اصفهان خواهد شد.

نمایندگان چین و کویت هم دو روز زودتر از آغاز مسابقات به اصفهان خواهند رفت و تیم گیتی‌پسند شرایط را برای حضور آن‌ها فراهم می‌کند.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.