کد خبر : 35870
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تیر 1394 - 9:31
-

دبیری :تلاش خواهیم کرد تا بار دیگر قهرمانی را تکرار کنیم

دبیری :تلاش خواهیم کرد تا بار دیگر قهرمانی را تکرار کنیم
رئیس هیئت‌مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: هدف‌گذاری ما برای امسال قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول است ولی با توجه به تیم خوبی که داریم تلاش خواهیم کرد تا یک‌بار دیگر قهرمانی خود را تکرار کنیم و دل هوادارنمان را شاد کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس هیئت‌مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: هدف‌گذاری ما برای امسال قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول است ولی با توجه به تیم خوبی که داریم تلاش خواهیم کرد تا یک‌بار دیگر قهرمانی خود را تکرار کنیم و دل هوادارنمان را شاد کنیم.
افشین دبیری رئیس هیئت‌مدیره دبیری تبریز در مورد عملکرد این تیم اظهار داشت:خوشبختانه تیم ما در دو بازی گذشته خود موفق شد نتایج خوبی را کسب کند و این باعث شده است تا تیم ازلحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آلی قرار بگیرد و باانگیزه و توان بیشتری به دیدارهای بعدی برود.
وی افزود: ما در بازی اول توجه به شرایط سالن و بازی کار بسیار خوبی انجام دادیم و موفق شدیم تیم خوب ساری را شکست دهیم که این شروع خوب باعث شد تیم ازلحاظ فنی و روحی در شرایط خوبی قرار بگیرد.
دبیری ادامه داد: تیم ما در دیدار دوم خود در مقابل تیم خوب و قدرتمند فردوسی مشهد نیز با حمایت هواداران خودمان موفق شدیم بازی خوب و بسیار خوبی را همراه با نتیجه خوب کسب کنیم که از همه هواداران به خاطر حمایت از تیم تشکر می‌کنم و امیدوارم امسال نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.
دبیری تصریح کرد: ما امسال تلاش خواهیم کرد نتایج فصل گذشته را جبران کنیم و با توجه به تیمی هم که داریم تلاش می‌کنیم در جمع تیم های بالای جدول قرار بگیریم ولی تیم‌های مس سونگون ، گیتی پسند ، تأسیسات با توجه به بودجه‌ ای که داشتند و بازیکنانی که دارند از لحاظ مهره از تیم ما بهتر هستند ولی ما هم بازیکنان خوبی را در اختیار داریم که تا اینجا نشان داده ایم یکی از تیم های مدعی به شمار می آید.
وی گفت: هدف گذاری ما برای امسال قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول است ولی با توجه به تیم خوبی که داریم تلاش خواهیم کرد تا یک بار دیگر قهرمانی خود را تکرار کنیم و دل هوادارنمان را شاد کنیم.
دبیری تاکید کرد: همیشه تلاش خواهیم کرد تا با کسب نتایج خوب و کسب سه امتیاز بازی ها در پایان لیگ یک رتبه خوب را کسب کنیم و با قهرمانی ما دل هواداران ما شاد شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

بودجه اى که شما خرج کردید از تاسیسات فقط بیشتر نیست وگرنه دروازبانتون فقط ٣۵٠ میلیون گرفته

آشنای فوتسال چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۰۱

آقای دبیری دوباره اون داوری که دوستش داری برات گذاشته آقای موسوی که این همه بازی با تاسیسات دربارش حرف زدی ولی دوباره رییس بی کفایت داوری فوتسال اون را برات گذاشته فقط بگم که خدا به تیمت با این داور رحم کنه آخه خیلی عجیبه که غفاری اینو از کجا آورده