کد خبر : 35936
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تیر 1394 - 12:15
-

سلیمانی: همه فکر می‌کنند در گروه آسانی قرار داریم/ ژاپن و تایلند هم شانس قهرمانی دارند

سلیمانی: همه فکر می‌کنند در گروه آسانی قرار داریم/ ژاپن و تایلند هم شانس قهرمانی دارند
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اعتقاد دارد حریفان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا سرسخت هستند و ملی‌پوشان در گروه راحتی قرار نگرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی درباره بازی تدارکاتی با ازبکستان گفت: مدت زیادی است که در تلاش هستیم تا دیدار دوستانه برای بازیکنان برگزار کنیم. پیش از قرعه‌کشی مسابقات ازبکستان موافقتش را اعلام کرد و هیچ شرطی هم نگذاشت که اگر همگروه ما شد به ایران نیاید. ما هم چون به دیدار تدارکاتی نیاز داشتیم موافقت کردیم.

وی افزود: ازبکستان روزهای ۲۵ تا ۳۰ مرداد به تهران می‌‌آید و قرار است دو دیدار دوستانه باشیم. البته همکاران ما در فدراسیون با ویتنام و تایلند هم مذاکره کرده‌اند و هر کدام که جواب مثبت بدهند با آنها هم بازی خواهیم کرد به ویژه ویتنام که تمایل داشته باشند برای بازی به کشورشان می‌رویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره حریفان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، عنوان کرد: همه فکر می‌کنند ما در گروه راحتی قرار داریم، اما تیم‌های آسیایی واقعا در این مدت پیشرفت کرده‌اند به ویژه مالزی که میزبان مسابقات هم هست. تیم‌های شرق آسیا بسیار دونده هستند و اگر از گروهمان صعود کنیم در گروه مقابل هم این شانس را علاوه بر ایران برای تایلند و ژاپن هم می‌بینم. تایلند یکی از تیم‌هایی است که پیشرفت خوبی داشته و حتی ممکن است ژاپن را هم شکست دهد.

سلیمانی با اشاره به اینکه مهمترین مسئله برگزاری دیدارهای دوستانه برای تیم ملی است، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم علاوه بر ازبکستان دو دیدار دوستانه دیگر داشته باشیم با خیالی آسوده راهی مسابقات خواهیم شد.

مسابقات قهرمانی آسیا ۳۰ شهریور به میزبانی مالزی آغاز می‌شود و تیم ملی ایران با ازبکستان، میزبان و هنگ‌کنگ همگروه است

منبع:فارس.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.