کد خبر : 35878
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تیر 1394 - 9:23
دسته‌بندی نشده
-

سپه :امیدوارم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم

سپه :امیدوارم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم
بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: ما در دو بازی قبلی خود نمایش بسیار خوبی را داشتیم که امیدوارم در بازی بعدی مقابل مس هم شرایط خوبی داشته باشیم و موفق شویم این روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: ما در دو بازی قبلی خود نمایش بسیار خوبی را داشتیم که امیدوارم در بازی بعدی مقابل مس هم شرایط خوبی داشته باشیم و موفق شویم این روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.
افشین سپه در خصوص پیروزی پرگل مقابل فردوسی مشهد اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را نمایش دادیم و خوشحالم که موفق شدیم دومین برد پیاپی خود را به دست بیاوریم و با این سه امتیاز وضعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم و به صدر جدول برسیم.
وی افزود: تیم ما عملکرد بسیار خوبی داشت و با توجه به کادر فنی خوب و قدرتمندی که در کنار تیم است باعث شده است تا بازیکنان از آمادگی بالایی برای رویارویی با حریفان خود برخوردار باشند.
بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز تصریح کرد: ما در دو بازی قبلی خود نمایش بسیار خوبی را داشتیم که امیدوارم در بازی بعدی مقابل مس هم شرایط خوبی داشته باشیم و موفق شویم این روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.
وی خاطرنشان کرد: بازی بعدی مقابل تیم خوب و قدرتمند مس سونگون امیدوارم نمایش خوبی را داشته باشیم و با تدابیر کادر فنی سه امتیاز آن بازی را نیز کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار دبیری سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

پیرها خبردار!!!!

نام ... سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴

افشین زارعی

چالوسی سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶

به امید خدا تو تمام کارات پیروز باشی داش افشین.

تبريز چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

افشین زارعی پارسال با داداش مجید تبریزو به باد دادین امسالم ببینیم جیکار میتونیین بکنین