کد خبر : 35909
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تیر 1394 - 11:01
-

شفیعی:روند خوب دبیری ادامه خواهدداشت/دبیری خطرناکتر از مس است

شفیعی:روند خوب دبیری ادامه خواهدداشت/دبیری خطرناکتر از مس است
بازیکن تیم دبیری تبریز گفت این تیم خطرناک تر از مس سونگون است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شفیعی بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز ابتدا در خصوص بازی تیمش با فردوسی مشهد اظهار داشت: بازی خوبی بود. هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند که ما بهتر از حریف بودیم و توانستیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

وی افزود: با پیروزی در هفته اول روحیه بالایی داشتیم و چون مقابل فردوسی اولین دیدار خانگی‌مان را برگزار می‌کردیم، این دلایل دست به دست هم داد تا گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز در مورد پیش بینی‌اش از ادامه لیگ و پاسخ به این سوال که آیا روند پیروزی‌های دبیری تداوم خواهد داشت، تصریح کرد: امیدوارم که به این شکل باشد و بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم. تیم ما رفته رفته به هماهنگی لازم می رسد و مطمئنا روند خوب ما ادامه خواهد داشت.

وی همچنین با بیان اینکه در دربی دبیری خطرناک‌تر از مس مدعی است، ابراز داشت: بازی خوب و جذابی خواهد بود به خصوص اینکه هر دو تیم مدعی قهرمانی‌اند و دبیری هم خطرناک تر از مس خواهد بود {با خنده} و ما هم همه تلاشمان را خواهیم کرد تا پیروز از میدان خارج شویم.

وحید شفیعی در پایان گفت: همه تلاش ما برای سربلندی مردم تبریز و هواداران تیم دبیری است و به همراه آقای اصغری مقدم تلاش می‌کنیم تا امسال دوباره دبیری بتواند جام را بالای سر ببرد.

منبع:آناج

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ali سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱

elephant 🙂 🙂 🙂

نام ... سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴

ایولله وحید پاطلایی حرف نداری به مولا

چالوسی سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴

به امید خدا تو تمام کارات پیروز باشی داش وحید.