کد خبر : 35896
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تیر 1394 - 10:01
-

ناصری:اعضای هیات رئیسه به چه پشتوانه ای بازی های تیمشان را نیمه کاره می گذارند؟/جای حیدریان ها را افراد سیاسی گرفته اند/دروغ نگوییم و وجدان داشته باشیم

ناصری:اعضای هیات رئیسه به چه پشتوانه ای بازی های تیمشان را نیمه کاره می گذارند؟/جای حیدریان ها را افراد سیاسی گرفته اند/دروغ نگوییم و وجدان داشته باشیم
عضو کادر فنی تیم تاسیسات دریایی در مورد اتفاقات بازی با منصوری توضیحاتی داد.

رضا ناصری مربی تیم تاسیسات دریایی در مورد اتفاقات بازی ناتمام با منصوری به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:به نظرم باید همه خدا را در نظر داشته باشیم و دروغ نگوییم و اگر وجدان داریم وجدان خودمان را قاضی کنیم.در همه جای ایران وقتی یگان های دولتی امنیت جایی را بر عهده می گیرند نیروی انتظامی مگر در موارد خاص و اضطراری اجازه ورود ندارد و سالن هندبال هم از این قاعده مستثنی نیست کما اینکه قبلا مسابقات بین المللی هندبال و فوتسال در همین سالن با ماموران حراست و بدون نیروی انتظامی برگزار شده است.بهتر است با کلمات بازی نکنیم.

ناصری ادامه داد:اگر گل می خوردیم سالن خوب بود و همه چیز عالی.اول بازی آقای تقوی با داد و بیداد سمت داور آمد.وقتی یک بر صفر جلو افتادیم دادو بیداد ها ادامه داشت اما وقتی بازی یک یک شد همه چیز خوب شد اما گناه کردیم و اشتباه کردیم که دو گل دیگر زدیم تا آقایان دوباره سناریوی جدیدی پیاده کنند.

از اعضای کادر فنی تاسیسات تصریح کرد:چرا کسانی که عضو هیات رئیسه هستند بازی هایشان ناتمام می ماند؟به پشتوانه چه چیزی بازی ها را نیمه تمام رها می کنند؟ آقایان بهتر است برای منافع سیاسی،اقتصادی  و رای در شورای شهر در جای دیگری سرمایه گذاری کنند نه فوتسال.متاسفم که همه دوریبن ها و رسانه ها دوباره حرف از حواشی فوتسال زدند و اینکه همه جا گفتند تا لیگ شروع شد حواشی هم شروع شد.حواشی خود ما هستیم که آبروی فوتسال را بردیم.

ناصری با بیان اینکه با قلدر مابی نمی شود نتیجه گرفت تاکید کرد:یک زمانی داشتیم بالاتر و محبوب تر از فوتبال می شدیم اما اکنون فوتسال ما برای دو سه نفر شده و در حال سقوط آزاد هستیم.

ناصری در مورد ادعای تقوی(اینجا ببینید) که گفته آنها زمین را ترک نکردند و منتظر نیروی انتظامی بودند گفت:این ادعا دروغ است.بعد از ده دقیقه که بازی نکردند تیم را به رختکن بردند.داور سه بار گفت که برگردید و حتی ترابیان هم گفت برای اینکه آبروریزی نشود برگردید و بازی کنید.چرا وقتی عقب افتادند زمین را ترک کردند؟ آقای منصوری می گوید من از اول بازی نبودم و گرنه اجازه بازی نمی دادم در حالی که ایشان پیش از شروع بازی آمد و در جایگاه ویژه بود و من حتی صندلی ام را هم به او تعارف کردم و این شاهد حرفهای من است.

دروازبان سابق تیم ملی همچنین در مورد این ادعا که ابتدا نظری به تماشاگران منصوری فحاشی و آنها را تحریک کرده است تاکید کرد:فیلم بازی و فحاشی های قرچکی ها به نظری موجود است.آنها از ابتدای بازی بدترین و رکیک ترین فحش ها را دادند اما نظری واکنشی نشان نداد و در نهایت وقتی فحاشی ها زیاد شد واکنش نشان داد.این را هم بگویم که ما بهترین جا را برای تماشاگران قرچکی در نظر گرفتیم و گرنه هیچ میزبانی تماشاگران حریف را پشت دروازه تیم خودش نمی گذارد.این یعنی احترام زیادی به تماشاگران و تیم مهمان گذاشتیم و بعید می دانم در خود قرچک هم این اتفاقات بیفتد.

ناصری در پایان گفت:چرا کسانی مثل حیدریان که سرمایه های ملی فوتسال ما هستند باید در لیگ دو باشند اما برخی افراد با نیت های سیاسی در فوتسال فعالیت کنند؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیرحسین سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

باو این حرف ها چیه تازه دوسال اومدید لیگ
اون موقعی که حق منصوری رو تولیگ خوردن گیتی باتبانی قهرمان شد کجا بودی

هوادار قرچک سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

رضا ناصری اولا تو چه سمتی داری تو تاسیسات مسئول کارهای بی خودی هستی ؟؟!!! تو اصلا کارت برای حضور در زمین هم نداری پس برو بشین سر جات!! دوما تمام این فومتسال رو وحید شمسایی و باندش که شماها هستید به گند کشوندید یادت رفته تیم ملی رو سال ۲۰۰۴ تو و وحید شمسایی به چه روزی انداختید ۴ تا از پرتقال خوردید و ۶ تا از آرژانتین آبروی ایران رو بردید؟!! یادت رفته چه بلایی سر رضا حیدریان آوردید که از فوتسال فرار کرد حالا اسمش رو میاری؟؟شماها باعث نابودی این فوتسال شدید نه منصوری که آبروی این فوتسال هست خودت او یادت رفته چه بلایی سر نظری قبل از جام جهانی ۲۰۰۸ میخواستی بیاری ؟؟!! خجالت بکش نذار بیتر از این بگم که شماها و باند تون فوتسال رو به لجن کشوندین برید دنبال کارتون وگرنه بیشتر از این آبروتون میره همه تو فوتسال شماها رو میشناسن

بی نام سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰

چطور ت این دو سال که به دبیری و تاسیسات راه دادن تا وحید شمسایی قهرمان شه خوب بودن . اکن سال که تو قرچک جلوی گیتی میگفتن دبیری با شمسایی قهرمانه خوب بودن
حالا امروز بد شدن

نام ... سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳

الحق که راست میگه
واقعا جای حیدریان ها را ناصری ها گرفته اند!!!
بجای چکیده های فوتسال چسبنده ها به فوتسال همه جا حضور دارند!!!

نام ... سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱

بابا پارسال هم توی اصفهان جلوی چشم آقای جابری دوست عزیز آقای طاهری رکیک ترین فحاشی به نظری شد ولی هیچ اقدامی نکردند?!
این فوتسال از پایبست به دست عده ای منفعت طلب ویران شده
هرچه بگندد نمکش میزنند وای به وقتی که بگندد نمک