کد خبر : 36066
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 تیر 1394 - 17:00
-

حذف کامل ماهان تندیس از فوتسال قم/ زمان تیم‌داری یاسین پیشرو نامحدود است!

حذف کامل ماهان تندیس از فوتسال قم/ زمان تیم‌داری یاسین پیشرو نامحدود است!
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: تیم فوتسال لیگ برتری قم به مدت نامحدود به هولدینگ دارویی یاسین واگذار می‌شود و ما زمان مشخصی برای تیم‌داری به مدیر عامل این باشگاه اعلام نکردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسن عابدی غیاثی بعد از ظهر امروز در جلسه معارفه تیم‌داری شرکت یاسین پیشرو به عنوان نماینده قم و جایگزینی نام این شرکت به جای تیم آتلیه طهران در لیگ برتر فوتسال کشور که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، ‌اظهار کرد: با توجه به مشکلات مالی که در ورزش قم به ویژه تیم لیگ برتری فوتسال استان وجود دارد تصمیم به واگذاری این تیم به بخش خصوصی گرفتیم.

وی ‌با اعلام انصراف باشگاه ماهان تندیس از تیم‌داری در فوتسال قم گفت: اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش استان به کمک هیئت فوتبال تلاش کرد و این تیم که بیش از ۹۰ درصد کادر فنی و بازیکنانش را نفرات بومی تشکیل می‌دهد از بدنه اصلی استان تشکیل شده است و باید در قم حفظ شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه حمایت همه جانبه خود را برای حضور تیم فوتسال قم در فصل جدید لیگ برتر انجام دادیم،‌ عنوان کرد:‌ ابتدای لیگ جاری تیم فوتسال استان به طور موقت با نام آتلیه طهران در مسابقات شرکت کرد تا اسپانسر جدید مشخص شود که بعد از جلسات مکرری که با بخش خصوصی داشتیم،‌ به برکت ماه مبارک رمضان توانستیم با شرکت یاسین پیشرو که مدیریت آن را یکی از بومیان قم بر عهده دارد توافق کنیم.

عابدی تصریح کرد:‌ در روند توافق با سید روح‌الله حسینی رئیس هیئت‌مدیره و علی رحمانی مدیر عامل باشگاه یاسین پیشرو مشکلی نداشتیم و به راحتی تیم فوتسال قم را به این شرکت واگذار کردیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ طبق توافق با سرمایه گذار جدید فوتسال قم قرار شد کادر فنی و بازیکنانی که اکنون در تیم هستند باقی بمانند و تیم با قدرت بیشتر در مسابقات لیگ برتر شرکت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه سعی کردیم انتظارات شرکت یاسین پیشرو را برای تیمداری در فوتسال قم برآورده کنیم،‌ گفت:‌ تیم فوتسال قم به مدت نامحدود به هولدینگ دارویی یاسین واگذار می‌شود و ما زمان مشخصی برای تیم‌داری به مدیر عامل این باشگاه اعلام نکردیم.

عابدی در خصوص نحوه پشتیابنیشان از باشگاه یاسین پیشرو اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه متولی ورزش استان هستیم برای تامین مکان تمرین و محل مسابقات لیگ برتر با سرمایه گذار فوتسال قم همکاری لازم را انجام خواهیم داد و از آنان حمایت می‌کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه قراردادی با این باشگاه به امضا رسیده است یا خیر، گفت:‌ توافقات و مذاکرات نهایی با مدیر عامل باشگاه یاسین پیشرو انجام شده و پیش نویس قرارداد ما امروز امضا می‌شود.

عابدی ادامه داد: با حضور باشگاه یاسین پیشرو و حمایت آن از تیم فوتسال قم امیدواریم در فصل جاری لیگ برتر شاهد کسب موفقیت و افتخارآفرینی نماینده استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تبیین کرد:‌ باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو آمادگی خود را برای فعالیت و تیمداری در رده‌های پایه فوتسال نیز اعلام کرده است.

عابدی ضمن تشکر از اصحاب رسانه و اهتمام شرکت یاسین پیشرو برای حمایت از تیم فوتسال قم گفت:‌ شاید منطقی و اخلاقی نباشد که ضمانت نامه اجرایی از سرمایه‌گذار جدید فوتسال استان دریافت کنیم ولی زمان واگذاری این تیم مقرر شد در صورت نبود تیم‌داری دو ماه قبل به ما اعلام کرده و ۲۰ درصد از هزینه‌های فصل آینده را پرداخت کنند تا بدنه تیم حفظ شده و برای حضور در مسابقات دچار مشکل نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.