کد خبر : 36035
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 تیر 1394 - 15:48
-

درخواست مجدد کمیته داوران برای حضور نماینده AFC در ایران

درخواست مجدد کمیته داوران برای حضور نماینده AFC در ایران
کمیته داوران فدراسیون فوتبال بعد از نیمه تمام ماندن دیدار تیمهای فوتسال تاسیسات و شهید منصوری مجددا درخواست کرده است تا نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ارزیابی عملکرد یک داور به ایران بیاید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یکی از مسائلی که لا به لای هیاهوی دیدار نیمه تمام تاسیسات دریایی با شهید منصوری در هفته دوم لیگ برتر فوتسال نادیده گرفته شد، عملکرد اسماعیل کمربسته داور مسابقه در مقابل دیدگان چشم نماینده داوری کنفدارسیون فوتبال آسیا بود. کمربسته که به دنبال قرار گرفتن در فهرست داوران «الیت» است، خردادماه گذشته با کمک فدراسیون فوتبال با کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینباره رایزنی کرد. در نهایت و با هماهنگی فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال مقرر شد نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ارزیابی عملکرد این داور ایرانی به تهران بیاید و یکی از مسابقاتی که کمربسته داور آن است را زیر نظر بگیرد.

البته نیمه دوم این مسابقه نیمه تمام ماند و مسئولان تیم شهید منصوری که تیمشان از تاسیسات عقب بود، به بهانه نبودن نیروی انتظامی در سالن از ادامه بازی منصرف شدند تا نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا هم نتواند ارزیابی دقیقی از عملکرد داور مسابقه داشته باشد.

کمربسته در این خصوص، گفت: متاسفانه تیم منصوری همکاری نکرد و بازی نیمه تمام ماند. این در حیطه مسئولان یک تیم نیست که درباره امنیت بازی نظر بدهند و بخواهند تصمیم بگیرند. در سالن ماموران حفاظت فیزیکی به اندازه کافی بود و نیازی به نیروی انتظامی نبود. با این حرکت، اولین ضربه را فدراسیون فوتبال و فوتسال ما خورد و بعد هم کمیته داوران.

این داور درباره اینکه حالا سرنوشت حضورش در لیست الیت داوران چه می‌شود، تاکید کرد: تا ۱۰ روز دیگر کنفدراسیون فوتبال آسیا نظرش را اعلام می‌کند. البته ما درخواست کردیم تا در صورت نیاز نماینده AFC مجددا هفته چهارم به ایران بیاید. احتمالا در آن هفته دیدار ماهان تندیس با فرش آرا را قضاوت خواهم کرد.

به گزارش fut5al، در حالی این داور از اعلام نتیجه تا ۱۰ روز دیگر می گوید که دقایقی قبل علی تارقلی زاده رئیس ایرانی دپارتمان فوتسال آسیا درگفت و گو با پایگاه خبری(اینجا بخوانید) از سوخت شدن سهمیه الیت ایران خبر داد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

داوري فوتسال چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

کسی نمیگه فردین مبارکی که پارسال کلاً ۲ تا بازی قضاوت کرده چطوری امسال هفته اول در بازی حساس تاسیسات دریایی با مس سونگون داور دوم بازی بوده؟؟؟ می دونید چرا؟؟ چرا آقای مهرپیما سفارش کردن به بهمن خان غفاری. واقعا این شمالی فکر می کنه که همه نفهمند در حالی که خودش در صف اولش قرار داره. وقتی آجیل و پسته و برنج و حتی خرج و مخارج خونه اش از اینا بیاد، حتماً روابط بر ضوابط ارجحیت خواهد داشت. متاسفم برات جناب مسئول چیدمان داوری کشور. اگر امکان داره اقلام مورد نیاز خونه ات را اعلام کن تا سریع برایت جور کنن. متاسفم برای دپارتمان و آقای عنایت که اونجا را کردن کمیته امداد. مبارکه. کمیته داوران نیستش. از این به بعد کمیته امداد اسم اصلی کمیته داوران هستش. این آقا اگه واقعا پولاکی نبود با سرور عزیزم جناب آقای حسین عسگری باید می رفت و استعفا می داد نه اینکه بمونه و ماهی هم ۱ میلیون بگیره. حالا بیایید بگوییم علم دوست داشتن بهتر است یا پول دوست داشتن و دوست رو فروختن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شاهد شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸

باسلام…من نه همشهری آقای مبارکی هستم نه فامیلش..ولی توانایی و جایگاه او برای همگان مشخصه….ای کاش اکثرداوران هم توانایی بالای داوری مبارکی روداشتن وهم شخصیت ومنش اورا…خداوند شماراهم از معلوم الحالی و کوته فکری نجات دهد…

نام ... چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸

داوری که ابلاغ دو هفته بعدش را میدونه معلومه که چطور وارد لیست بین المللی شده …..
تقلب ، تقلب ، تقلب ……
همه داوران فوتسال کشور برای این کمیته و دپارتمان متقلب
امیدوارم آقای عنایت مثل اونا نباشه …

نام ... چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲

چیدمان دربی تبریز باعث می شود آقای دبیری دوباره دست بکار شود این بار نوبت موسوی است که کتک بخورد

نام ... چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰

آخه تو اول معلوم کن با چه پشتوانه ای رفتی تو لیست بین المللی بعد اظهارنظر کن درضمن داور حق مصاحبه نداره خودتو میندازی وسط همه ی داورا میدونن باپارتی بازی اصفهانیان رفتی تو لیست و حقت نبود حق علی حفیظی خورده شد حرومت باشه اصفهانیان اون دنیا و این دنیا باید جواب بده مطمین باش موفق نمیشی چون مایه شو نداری دپارتمان و بهمن غفاری هم که معلوم الحالن دیگه

تنکابن پنجشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۵۲

بابا اصفهانیان شورای شهربراش کافیه!مشکل فقط پلنگ مازندران بهمن جونه شماهم توخرج بیفتی مشکلت حل میشه

جناب خان پنجشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۱۰

مشکل شماداوران عزیزاینه که هرکی میاد را”س کار آدم بی پولیه ۱۰۰تامشکل داره تا یکی ازداوران راه نفوذ یادمیگیره به جایی میرسه میخواهید بکوبیدش کارازون بالا ایراد داره چه ربطی به بقیه داره اگه میخواهید کار درست بشه باید سازمان بازرسی ورود کنه پس دعا کنید دوست تان موفق باشه چون اسم ایران وسط میاد