کد خبر : 36037
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 تیر 1394 - 18:20
-

عظیمایی: مشکلی در گلزنی نداریم/ در یکی از رده های پنجم تا هشتم قرار خواهیم گرفت!

عظیمایی: مشکلی در گلزنی نداریم/ در یکی از رده های پنجم تا هشتم قرار خواهیم گرفت!
کاپیتان شهروند ساری می گوید: تیم مشکل گلزنی ندارد و در دو دیدار گذشته، به دلیل عدم آمادگی کامل در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرتضی عظیمایی کاپیتان باتجربه ی شهروند ساری در باره ی اوضاع و احوال تیمش و دیدار مقابل مقاومت البرز و ارزیابی اش از لیگ امسال با ما به گفتگو پرداخت. مصاحبه ی ما با این بازیکن بااخلاق را در زیر بخوانید.

– از اوضاع و احوال تیم شهروند برایمان بگویید.

پس از دو باختی که تیممان آورده، شرایط بدی در جدول داریم اما همه ی تلاشمان را خواهیم کرد که ۳ امتیاز این هفته را کسب کنیم.امیدوارم با کسب اولین پیروزی با روحیه ای مناسب به تعطیلات برویم و با کسب آمادگی کامل از فرصت پیش رو، در دیدارهای آینده شرکت کنیم.

-در خصوص بازی این هفته مقابل مقاومت البرز چه نظری دارید؟

مقاومت البرز با اینکه امسال تغییرات زیادی داشته ولی امتیازات خوبی از دو دیدار گذشته کسب نموده است. ما هم با اینکه امتیازات دو بازی قبل را از دست داده ایم اما تیم خوبی داریم و انشاا… با تمام قدرت وارد زمین شده و ۳ امتیاز این دیدار خانگی بدست می آوریم.

-چرا تیم شهروند بر خلاف فصل گذشته، در این فصل در امر گلزنی ضعیف عمل کرده است؟

فکر نمی کنم مشکل گلزنی داشته باشیم. در دو دیدار گذشته، به دلیل عدم آمادگی کامل در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم. در بازی نخست که شرایط زمین افتضاح بود و نتیجه از روی اتفاق رقم خورد. در اهواز هم در همان ثانیه های ابتدایی بازی، گل بدی دریافت کردیم که باعث شد تغییر تاکتیک بدیهم و از جلو پرس کنیم و موقعیت های خوبی هم بدست آوریم که با بی دقتی هدر دادیم. درست است که کم گل زدیم ولی اینطور نیست که خط حمله ی ما بد عمل کرده باشد. مطمئنم که در بازیهای آینده این مورد هم برطرف خواهد شد.

ارزیابی شما از لیگ امسال چیست؟

امسال با توجه به اینکه ۴ ، ۳ تیم خوب هزینه کردند و یارگیری مناسبی هم انجام دادند ، به نظرم این تیم ها از بخت بیشتری برای قهرمانی برخوردار هستند. تیم شهروند هم امسال خوب بسته شده و نسبت به سال گذشته مجموعه ی بهتری داریم. البته هنوز به شرایط ایده آل خودمان نرسیدیم. با توجه به هزینه های مدیرعامل، امیدوارم به یاری خدا و با تلاش بچه ها بتوانیم در تعطیلات به آمادگی مورد نظر کادر فنی دست یابیم تا در دیدارهای آینده نتایج مناسبی بدست آوریم و دل هواداران خودمان را شاد کنیم.

و آخرین سوال اینکه امسال چه رتبه ای برای تیم تان متصورید؟

فکر میکنم در این فصل به امید خدا و با همت بچه ها و تلاش های کادر فنی و مدیریتی و حمایت هواداران پرتعدادمان، در یکی از رده های پنجم تا هشتم قرار خواهیم گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجید-شهروند چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵

مرتضی آقای گل دوست داریم