فخیم :دربی همیشه سخت و مهم بوده است /نبودن اصغری مقدم شرایط را سخت خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ کاپیتان دوم دبیری تبریز گفت: بازی سخت و مهمی را در پیش داریم که نبودن اصغری مقدم نیز شرایط را برای تیم ما سخت خواهد کرد ولی ما برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.
فرهاد فخیم بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز در مورد بازی با مس سونگون اظهار داشت: بازی سخت و مهمی را ر پیش داریم که نبودن اصغری مقدم نیز شرایط را برای تیم ما سخت خواهد کرد ولی ما برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.
وی افزود: تیم ما از انگیزه بالای برخوردار است و برای هر دیدار نیز برنامه خاص و منظمی دارد که در بازیهای بعد نیز با برنامه جلو خواهیم رفت تا نتیجه خوبی را کسب کنیم.
بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: اخراج اصغری مقدم در بازی گذشته شرایط را برای تیم ما در مقابل مس سخت خواهد کرد ولی با وجود بازیکنان خوبی که داریم میتوانیم با آنها جای اصغری مقدم را پر کنند و بازی خوبی را نمایش بدهند.
فرهاد فخیم تصریح کرد: بازی دربی همیشه سخت و مهم بوده و است ولی نباید بیش از اندازه به آن بازی فکر کنیم و مثل دیگر بازیها با تمرکز بالا برای کسب نتیجه برد به میدان خواهیم رفت.
وی خاطرنشان کرد: ما در دو بازی خود نمایش خوب و قابل قبولی داشتیم و نتایج خوبی را همکسب کردهایم و تلاش خواهیم کرد با ادامه این روند خوب در انتهای فصل جایگاه خوبی را داشته باشیم و نیمنگاهی هم به قهرمانی داشته باشیم.
بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: حضور هواداران در بازی گذشته در پیروزی ما بسیار تأثیرگذار بود و امیدوارم در مقابل مس سونگون هم با حمایت آنها بتوانیم یک پیروزی دیگر را بدست آوریم ولی کار سختی را در پیش خواهیم داشت.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰