کد خبر : 36033
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 تیر 1394 - 15:38
دسته‌بندی نشده
-

مدیرعامل یاسین پیشرو: جناحی کار نمی کنیم! / هدفمان قهرمانی است

مدیرعامل یاسین پیشرو: جناحی کار نمی کنیم! / هدفمان قهرمانی است
مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو گفت: به علت اینکه دیر با مدیرکل استان قم آشنا شدیم ورودمان به فوتسال به تأخیر افتاد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی رحمانی ، در خصوص خریداری سهام نماینده قم اظهار داشت:‌ هلدینگ یاسین پیشرو تصمیم گرفت تا با احداث باشگاهی و ثبت آن حضور قدرتمندی در ورزش داشته باشد و اگر حضور ما در بحث فوتسال به طول انجامید به خاطر این بود که با حسن عابدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قم دیر آشنا شدیم و پیشنهاد حضورمان در فوتسال دیر داده شد.

وی در مورد اینکه هدف‌شان از حضور در ورزش چیست،‌ تصریح کرد: ما با هدف قهرمانی در تکواندو و فوتسال وارد مقوله ورزش شدیم. با وجود مشکلات مالی که وجود داشت اما تیم فوتسال قوی بسته شده و ما هم از مسئولان آتلیه طهران تشکر می‌کنم که زحمات زیادی کشیدند. دوست داریم مسئولان ماهان تندیس و آقای جلالی هم در کنار ما حضور داشته باشند و به ما کمک کنند.

مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو در مورد اینکه آیا تغییر و تحولاتی در فوتسال به وجود خواهد آورد یا خیر، گفت: فعلا قصد تغییر تحولات نداریم و با همان کادر قبلی کار خواهیم کرد. ما با هدف ایجاد روابط عمومی و اطلاع‌رسانی گویاتر وارد ورزش شدیم و با توجه به اینکه هلدینگ دارویی یاسین پیشرو صاحب اعتباری است تلاش می‌کنیم در ورزش هم مسیری در خور شأن مجموعه داشته باشیم.

رحمانی یادآور شد: مالکیت اداره کل ورزش و جوانان استان قم و همچنین استانداری بر تیم وجود دارد و ما مالکیت معنوی را نامحدود گرفته‌ایم. بحث درآمد و بهره‌برداری تیم بر عهده ماست و این کار را کرده‌ایم تا حسن نیت خود را نشان دهیم زیرا در بخش خصوصی اتفاقاتی رخ می‌دهد که اگر خدای ناکرده بحثی رخ داد و در مقوله تیم‌داری مشکلاتی به وجود آمد مردم در این زمینه دچار مشکل نشوند و این به نوعی گارانتی برای مردم به حساب می‌آید.

وی تصریح کرد: ما به هیچ گونه جناحی وابسته نیستیم و کاملا فراجناحی حرکت می‌کنیم و با وجود اینکه در استانی آمده‌ایم که سیاسی به حساب می‌آید اما هیچ گونه خط‌دهی نداریم و وابسته به جناح خاصی حرکت نمی‌کنیم. خط قرمز ما منویات مقام معظم رهبری است و این مسائل شعار نیست بلکه اعتقاد ماست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

fv چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹

جدیدا چرا نظرای منو تایید نمیکنید. مشکل از سایته یا از من؟؟