کد خبر : 36198
تاریخ انتشار : جمعه 2 مرداد 1394 - 0:51
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی: امتیاز گرفتن از آذرخش در خانه اش سخت است

خوراکچی: امتیاز گرفتن از آذرخش در خانه اش سخت است
سرمربی گیتی پسند در نشست خبری گفت: آذرخش تيمي است كه در زمين خود به سختي به حريفان امتياز مي دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در کنفرانس خبری روز قبل از بازی در بندرعباس گفت: تیمی که تازه وارد لیگ برتر می شود داری فاکتورهای خاصی باید باشد که آذرخش داری این استاندار ها است.

محمود خوراکچی افزود: بعد از بازی با کاشی نیلو که با پیروزی پشت سرگذاشتیم برنامه های خودمان را برای بازی مقابل آذرخش مرور کردیم زیرا می دانیم تیم پر قدرت آذرخش با امتیازی که از مقاومت البرز گرفته است در این بازی با انگیزه به میدان خواهد امد و اینکار را برای سخت می کند.

وی گفت : آذرخش از هواداران بسیار خوبی برخوردار است و ما سعی می کنیم با آنالیزی که از دو بازی قبل آذرخش داریم یک بازی تماشاگر پسند به نمایش بگذاریم و سه امتیاز این دیدار را از آن خود بکنیم.

خوراکچی اظهار داشت: در بازی مقابل آذرخش از چهار ملی پوش خود تنها احمد اسماعیل پور که به دلیل همراهی با نماینده چین در جام باشگاه های آسیا در اختیار نداریم و سایر بازیکنان از شرایط بدنی و روحی خوبی برای این مسابقه برخوردار هستند.

وی در خصوص بازیکنان تیم آذرخش هم گفت: آذرخش از بازیکنان خوب و آینده داری برخوردار می باشد که در کنار این بازیکنان محمد بنی اسدی کاپیتان این تیم به دلیل حضور در بازی های لیگ برتر از تجربه خوبی برخوردار می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بندرعباس جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

امروز شکستتون میدیم .
بچه های آذرخش شیرن

ناشناس جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

آقای خوراکچی اگه مربی بزرگی باشی این شماره ۱۴ تیمتو زیاد پرو نکن آخه بازیکنم نیست آخه من نمیدونم چرا امسال اینو گیتی نگه داشتن و شماره ۱۷ مربی بزرگ بودن یعنی به کسی باج ندی حقو بدی چون شما محمود خوراکچی اسمت نذار اسمت از دور قشنگ باشه ما شنیدیم به این دوتا میترسی حرف بزنی آقای خوراکچی بزرگ این دوتا به درده لیگ ۱ میخورن نذار تیمت خراب شه جلوشون وایسا نترس.

gh جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

راست میگه ترسو نباش این جاوید کیه آخه.

نام ... جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

Khorakchiy siyah baz

نام ... جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

نه دنبال جنگیم نه دعوا مابندری ها فقط سه امتیازرومی خوایم………ایشالله آذرخش سه امتیاز روبگیره