کد خبر : 36358
تاریخ انتشار : جمعه 2 مرداد 1394 - 22:56
-

رضا صادقی: جوانان فوتسال اصفهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند

رضا صادقی: جوانان فوتسال اصفهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند
سرمربی تیم فوتسال کاشی نیلوی اصفهان گفت: جوانان فوتسال اصفهان درآینده حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند و آینده فوتسال این شهر را تضمین می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضاصادقی پس ازپیروزی تیمش مقابل میثاق تهران در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازیکنان کاشی نیلو در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و باید بگویم این بازیکنان آینده فوتسال اصفهان را تضمین می‌کنند.

وی با اشاره به شکست تیمش در دو دیدار گذشته تیمش در لیگ‌برتر نیز افزود: بازیکنان ما در مسابقات گذشته نیز عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش می‌گذاشتند و بسیار خوب بازی می‌کردند اما امروز با وجود غیبت حسن لولاکی و کاپیتان تیم، توانستیم مقابل میثاق به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتسال کاشی نیلوی اصفهان با بیان اینکه همدلی و تلاش دلیل پیروزی ما به شمار می‌رفت، تصریح کرد: جوانان اصفهان مقابل بازیکنان ستاره میثاق پیروز شدند و باید کاری کنیم که روند پیروزی‌های تیم ما در مسابقات آینده تداوم داشته باشد.

وی تصریح کرد: بدون شک تیم ما در آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و با رفع مشکلات تیم، شرایط ما بهتر شده و می‌توانیم بهتر از گذشته ظاهر شویم.

صادقی گفت: امروز بازیکنان ما موقعیت‌های بسیاری را از دست دادند اما با این حال در چهار صحنه گلزنی کرده و توانستند پیروزی مسابقه را در نهایت از آن خود کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹

بردن به چه قیمتی آقای صادقی ؟!!!
درسته تیم شما نیمه اول عالی بازی کردن ولی تو دو صحنه که تیم میثاق موقعیت ٣به ١ داشت تماشاگران شما با به صدا در آوردن سوت که با هماهنگی شما و کادر فنی تیمتون هست موقعیت گل صد در صد گل بازیکنان میثاق رو گرفتن ….
بردن داخل زمین خیلی مزه میده تا اینکه با کثیف بازی بخوایید ببرید….
نوش جونتون این برد کثیف…

نام ... جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱

رضا جان تبریک میگم بهت
آگه دو تا بازی قبل هم علی آذر پرور و حسن لولاکی را نداشتی اونا را هم برده بودی خدا را شکر که علی مصدوم شد و حالا حالا ها نیستش برات دعا میکنیم که حسن هم مصدوم بشه یا دیگه نیاد

ناشناس شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۰۲

سلام اقارضا باورکن ازدیدن بازی تیمتون توی أین ۳بازی لذت بردم من ازکسانی بودم که کامنت انتقادی واستون میزاشتم اما الان باید بکم شماازمربیان بادانش فوتسال هستید واکثرکسانیکه واستون کامنت میزارن رامیشناسم امیدوارم اونهاهم مثل من ازاین کارشون بشیمان بشن،خداقوت مربی بزرک انشاالله موفق باشید،

خودتی شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۴:۲۲

برو بابا شانست گفته که تیم میثاق قبل از بازی با شما دچار حاشیه و مشکل شد و ( کاپیتانت هم بازی نکرد )مگر نه به راحتی میباختید و بازم حرفای ۲بازی قبل را میزدی و…

نام ... شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶

اقای آذر پرور و لولاکی دو تا از بازیکنان خوب این شهر هستند درست نیست در مورد ای ۲ نفر این طور صحبت کنید.مطمین هستم کسانی که این حرفا را میزنن خودشون دستشون به گوشت نمیرسه .