کد خبر : 36421
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 - 0:53
دسته‌بندی نشده
-

جعفری: وقتی با عصا وارد رختکن شدم، چشمانم پر اشک شد!/ نمایش دبیری قهرمانانه بود

جعفری: وقتی با عصا وارد رختکن شدم، چشمانم پر اشک شد!/ نمایش دبیری قهرمانانه بود
بازیکن مصدوم دبیری از حمایت مسئولین تیم از وی در ایام مصدومیتش تشکر کرد و افزود: انشالله با بازگشت به میادین جواب محبت مسئولین باشگاه را می دهم.

بهروز جعفری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران ،در مورد بازی امروز دبیری و مس گفت: امروز دبیری یک نمایش قهرمانانه از خود مقابل مس به نمایش گذاشت و روی اشتباهات فردی دو گل دریافت کرد.امسال باشگاه دبیری بدون هیچ ادعایی پا به مسابقات گذاشته ولی با بازی که امروز بچه ها ارائه کردند به آینده بیشتر امیداور شدیم.امروز اشتباهات فردی و درخشش علیرضا صمیمی عامل پیروز مس در این بازی بود.

وی در ادامه گفت:بازی مس و تاسیسات را در سالن از نزدیک تماشا کردم  که مس برعکس آن بازی موقعیت چندانی نداشت که دلیل این بازی خوب بازیکنان دبیری بود.

جعفری در مورد اینکه تماشای بازی از روی سکو آیا سخت نیست گفت:وقتی در ابتدای بازی وارد رختکن شدم چشمانم پر شد و این کار من در روحیه بچه ها نیز تاثیر گذاشت.به هرحال برای یک ورزشکار حضور در میادین با عصا کاری سخت است ولی با تلاش دکتر تیم و اراده خودم انشالله طی ۳ ماه آینده به میادین باز خواهم گشت و جعفری بهتری نسبت به قبل خواهم بود.

وی در آخر از حمایت های مسئولین باشگاه دبیری و همچنین دوستانش که در این مدت پیگیر اوضاع وی بودند تشکر کرد و گفت:باشگاه دبیری و مسئولین باشگاه واقعا در این مدت تمام و کمال از من حمایت کرده اند.امیدوارم بتوانم با بهبودی کامل و عملکرد خوب در بازی های آینده دبیری لطف دوستان را جبران کنم.مسئولین دبیری نشان دادند که روحیه پهلوانی دارند و در مواقع سخت بازیکن را تنها نمی گذارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲:۰۱

تو رو جان مادرت سیاه بازی نکن هر کی نشناست من میشناسمت برو بابا بروووووو٠٠٠