کد خبر : 36625
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 - 16:18
دسته‌بندی نشده
-

مرتضایی و نعمتی در کلاس مربیگری حاضر شدند!

مرتضایی و نعمتی در کلاس مربیگری حاضر شدند!
دو مربی مشهدی لیگ برتر در کلاس مربیگری سطح یک آسیا شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کلاس مربیگری سطح یک فوتسال آسیا از امروز در مشهد آغاز شد و تا پنجشنبه ۸ مرداد نیز ادامه دارد.در این کلاس علیرضا رعدی به عنوان مدرس و علی امینی به عنوان دستیار او به تدریس خواهند پرداخت.در این کلاس مربیانی از مشهد و سمنان حضور دارند و نکته جالب توجه آن حضور مجید مرتضایی سرمربی فرش آرا و مصطفی نعمتی سرمربی فردوسی مشهد در این دوره از کلاس است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲

ببینید فوتسال ما دست کیا افتاده بوده که تا الان مربیگری فوتسال نداشتند و روی نیمکت دو تا تیم لیگ برتری نشسته بودند.
واقعا برای فوتسال شهرمون متاسفم.

نام ... شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷

کلاس خوبی میشه. مرتضایی و نعمتی فقط تو کلاس یه مدرس مثل علی رعدی یا حسین شمس میتونستن بشینن.. آفرین به مجید مرتضایی باریکلا به مصطفی نعمتی.. دم هر چی مشهدی

محمد یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۳۵

سلام به همگی، نام دستیار آقای رعدی علی زندی پور درسته.

مشهد کلاس لول 1 یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴

دستیار مدرس استاد علی امینی است.

ناشناس یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶

اقای نعمتی کلاس امروزو پیچوندن

نام ... یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

من دانشجوی این کلاس هستم از استا دیگری هم اومدم. آقای نعمتی امروز بعلت کسالت غیبت خورد

ساروی متعصب یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰

آقا امینی افتخار مایی
پرچم فوتسال مازندران و ساری بالاست……..

علی افغان ص یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱

اقای نعمتی کلاس هزینه داره لطفا برید با بچه های که برای تیمتون زحمت کشیدن پولشون بده کلاس پیشکشتون