کد خبر : 36480
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 - 9:49
-

نعمتی: شیر خفته برابر حفاری بیدار شد/ در تعطیلات لیگ‌برتر به آمادگی می‌رسیم

نعمتی: شیر خفته برابر حفاری بیدار شد/ در تعطیلات لیگ‌برتر به آمادگی می‌رسیم
سرمربی تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد گفت: با اینکه بازی مساوی شد اما چندین بار از حریف خود پیش افتادیم که نشان می‌داد شیر خفته بالاخره بیدار شده است.

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با این اول بازی دو گل از حریف عقب افتادیم بازیکنانم دست و پای خود را گم نکردند و با اجرای مرحله به مرحله بازی دو بر صفر عقب را منجر به پیش افتادن از حفاری کردیم. این نشانه‌ای خوب و حاکی از بازیابی روحی اقتدارنوین فردوسی است.

وی با تمجید از بازیکنانش متذکر شد: بازیکنانم از تمام توان خود استفاده کردند، در طول هفته تمرینات پرفشاری داشتیم، این باعث شد که درنیمه نخست بازی عملکرد ضعیفی داشته باشیم و گل زودهنگامی دریافت کنیم، اما خوشبختانه در ادامه عملکرد بازیکنانم بهتر شد و توانستند بازی عقب‌افتاده را جلو بیفتند و افسوس که این بازی خوب ما به تساوی کشید.

وی ادامه داد: تیم ملی حفاری اهواز بازی خوبی را به نمایش گذاشت و بازیکنان خوب و قدرتمندی داشت اما ذات تیم ما هم یقه‌گیری از تیم‌های بزرگ است. امیدوارم در بازی برگشت، مقابل این تیم قدرت واقعی فردوسی را نشان دهیم. هواداران در این بازی سنگ تمام گذاشتند و ما باید طوری بازی کنیم که همه با خوشحالی به خانه‌هایشان باز گردند.

سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد درخصوص برنامه‌های تیمش در تعطیلات نیز خاطرنشان کرد: تیم فردوسی هنوز به آمادگی کامل نرسیده است، در این ۱۸روز تعطیلات مسابقات لیگ‌برتر، می‌توانیم از لحاظ فنی و تاکتیکی به آمادگی کاملی برسیم و در ادامه نتایج خوبی را کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوارار شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

امیدوارم بارفع مشکلات مالی تیم روحیه خودرابازیابد ماهم بیاییم وتیم راتشویق کنیم وطلب بلوک شده مان آزادشود.