کد خبر : 37060
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 12:26
دسته‌بندی نشده
-

اولین تمرین در ۲۵ آبان، پشت درب های بسته

اولین تمرین در ۲۵ آبان، پشت درب های بسته
تیم تاسیسات دریایی دیروز به عنوان اولین تیم وارد ورزشگاه محل برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بالاخره بعد از کلی انتظار درب ورزشگاه ۲۵ آبان بر روی ورزشکاران باز شد و دیروز از ساعت ۱۹ تیم تاسیسات دریایی به عنوان اولین تیم وارد این ورزشگاه شد. تاسیسات تا ساعت ۲۲ تمرینات خود را پشت درب های بسته انجام داد.
با این که طبق برنامه این تیم دیروز می بایست در سالن پیروزی تمرین می کرد اما حدود ۲ ساعت قبل از شروع تمرین، محل آن از پیروزی به ۲۵ ابان انتقال داده شد.
نماینده AFC در اصفهان در گفت و گو با خبرنگار fut5al گفت: طبق قوانین بین المللی تیم ها حداقل باید در وزشگاهی که قرار است در آن بازی کنند یک بازدید و یا یک جلسه تمرین کنند اما با شایعاتی مبنی بر اینکه ورزشگاه هنوز آماده نیست، تیم ها بیشتر روی بازدید حساب باز کردند اما با یاری خداوند این امر مهیا شد که دیروز برای اولین بار تیم تاسیسات در ۲۵ آبان تمرین کند.
لازم به ذکر است، پنچشنبه نیز تیم های دیگر برای تمرین به سالن ۲۵ آبان می آیند.

با این حال وضع همان است. محوطه سازی اطراف سالن تمام نشده، کفپوش سفت است؛ اما با این حال مسوولین شهرداری اصفهان حداقل اوضاع داخلی سالن را به حد استاندارد رسانده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

ظاهرا سایت شما هم برای حمایت از شمسایی دست به بهانه گیری زده!!!!!خجالت بکشید بابا سالن همه چیزش عالیه.لطفا حرمت قلمی رو که در دست دارید حفظ کنید.این خبرگزاری فقط برای حمایت از شمسایی ظاهرا طراحی شده.

حرف حق جمعه , ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

خیلى جالبه همه مربیان تیم هاى آسیایى از وضعیت سالن و میزبانى أصفهان إظهار رضایت کردند به جز وحید شمسایى چون همه چیز عادلانه بین همه تیم ها هست نه مثل لیگ خودمون که از داور و ناظر تا … به نفع تأسیسات هست !!!!