کد خبر : 37097
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 18:58
دسته‌بندی نشده
-

مشروح نشست خبری سرمربیان گروه اول

مشروح نشست خبری سرمربیان گروه اول
نشست خبري سرمربيان تيم‌‎هاي گروه ‍A مسابقات فوتسال جام باشگاههاي آسيا برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تأسیسات دریایی (ایران)، القادسیه (کویت)، الخلیج (امارات) در گروه A مسابقات فوتسال جام باشگاههای آسیا به میدان خواهند رفت. نشست خبری سرمربیان این سه تیم امروز در تالار آئینه هتل عباسی اصفهان برگزار شد.

سرمربی القادسیه کویت: تنها مشکل ما آمادگی است
سرمربی تیم فوتسال القادسیه کویت در این نشست خبری  اظهار کرد: تنها مشکلی که برای تیم ما ایجاد شد همزمانی تمرینات با ماه مبارک رمضان بود که نتوانستیم در این ماه به آمادگی کامل برسیم و تمرینات خوبی انجام ندادیم.
وی افزود: حدود پنج سال است که با تیم کویت کار می‌کنم، در سال اول به مشکلات بسیار زیادی برخوردیم اما در گذشت زمان توانستیم این مشکلات را برطرف کنیم.
وی بیان کرد: در تیم ما بازیکنان ملی پوشی حضور دارند و به جز آنها بازیکنان بسیار خوب دیگری هم داریم و تمام بازیکنان هم می‌دانند که من از آنها چه می‌خواهم و در کل امیدوارم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم.
سرمربی تأسیسات دریایی: هر بازی حکم فینال را دارد
امیر شمسایی سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی در این نشست خبری اظهار کرد: به تمام تیم‌هایی که در این مسابقات حضور دارند خیر مقدم گفته و به عنوان یک ایرانی به این تیم‌ها خوشامد می‌گویم. ما از دو، سه سال پیش کارمان را شروع کردیم و به نیت اینکه این مسابقات در کشور خودمان برگزار می‌شود تلاش می‌کنیم نتایج خوبی کسب کنیم.
وی افزود: مسابقات بسیار سخت است، چون بهترین بازیکنان جهان در این تیم‌ها هستند. در این مسابقات هر بازی برای ما حکم فینال دارد و در هر بازی ما آنالیز انجام می‌دهیم که بتوانیم تیم‌ها بهتر بشناسیم.
شمسایی در مورد اینکه چه نتیجه‌ای برای تیم خود پیش بینی می‌کند گفت: ما با نیت برد و قهرمانی وارد شده ایم، چند ملی پوش بسیار خوب در تیم ما حضور دارند و از بقیه بازیکنان هم راضی هستیم. ما دوست داریم که ناکامی‌های ایران را بتوانیم جبران کنیم و امیدوارم جام را در کشورمان نگه داریم.
سرمربی الخلیج امارات: بازی‌ها قابل پیش بینی نیست
سرمربی تیم فوتسال الخلیج امارات در این نشست خبری اظهار کرد: تیم ما تازه تأسیس شده است، ما پنج بازیکن مصدوم داریم، شرایط ما برای برگزاری مسابقات بسیار سخت است و امیدوارم با وجود این شرایط نامطلوب بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
وی ادامه داد: تیم ایران بازیکنان بسیار بزرگی دارد و نمی‌توان بازی را پیش بینی کرد و کار بسیار سختی مقابل این تیم داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.