کد خبر : 37081
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 14:37
-

وحید شمسایی: قول می‌دهم جام در ایران بماند

وحید شمسایی: قول می‌دهم جام در ایران بماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در نشست خبری AFC در‌ رابطه با برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا که در اصفهان برگزار می‌شود، اظها‌ر کرد: این فضا برای من بسیار آشنا است. اولین دوره حضور ایران در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در اصفهان بود که من سال ۸۸ قول دادم جام باشگاه‌های فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در نشست خبری AFC در‌ رابطه با برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا که در اصفهان برگزار می‌شود، اظها‌ر کرد: این فضا برای من بسیار آشنا است. اولین دوره حضور ایران در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در اصفهان بود که من سال ۸۸ قول دادم جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در اصفهان بماند که به لطف خدا این اتفاق رخ داد.

وی ا‌ضافه‌ کرد‌: امسال هم قول می‌دهم که جام در ایران بماند تا ناکامی های چند سال گذشته جبران شود. ما تیم بسیار خوبی داریم و از بازیکنان جوان و با تجربه خوبی نیز برخوردار هستیم. امیدوارم بتوانیم فاتح این جام باشیم.

شمسایی با تاکید بر این که در تیم تاسیسات دریایی مسئولیت مهم نیست و همه برای موفقیت گام بر می‌دارند، ا‌دا‌مه‌ داد: تیم فوتسال تاسیسات دریایی تلفیقی از بازیکنان جوان و بزرگ کشور ایران است و به غیر از کشور ایران هیچ کس بزرگ نیست. محمد کشاورز ، مصطفی نظری و حسن زاده از بزرگان فوتسال ایران و آسیا هستند و قابل احترام.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به این که تیم فوتسال تاسیسات دریایی یک تیم اصفهانی نیست آیا با استقبال تماشاگران اصفهانی مواجه خواهد شد یا خیر؟ توضیح داد: من از طرف پدری اصفهانی هستم و مردم شریف اصفهان، مردمانی کاملا ورزشی و ریشه‌دار در رشته فوتسال هستند. اصفهانی‌ها با حمایت از تیم تاسیسات دریایی برای کشور خودشان قدم بر می دارند و با تشویق آنها ایران می‌تواند فاتح جام باشگاه‌های آسیا باشد.

کاپیتان تیم فوتسال تاسیسات دریایی، خاطر‌ نشان کرد: همه تیم‌ها که در مقدماتی یا مرحله حذفی رو در روی ما قرار می‌گیرند برای ما مهم هستند. بازی‌ها حکم فینال را دارد، اما به خاطر حضور چند ساله تیم‌های ژاپنی، تایلندی و قطری و گرفتن بازیکنان با تجربه و خوب بین‌المللی می‌توان گفت این تیم‌ها مهم‌تر‌ین حریفان ما هستند.

وحید شمسایی در پاسخ به این سوال که درگیری‌های بین افتخاری رییس کمیته‌ فدراسیون فوتسال و ترابیان چه مقدار می‌تواند در فوتسال کشور تاثیرگذار باشد، گفت: امروز روز ایران است و تمام این اختلافات باید کنار گذاشته شود. فکر می‌کنم که این گونه شده است و تا پایان این هفته‌ نظری در این زمینه ندارم. تنها به فکر موفقیت تاسیسات دریایی و کشور ایران در این جام هستیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

شما کلا هم اهل ساوه هستید هم اهل تهران هم اهل تبریز هم اهل اصفهان.کلا هر شهری که به مردمانش احتیاج داشته باشید اهل همون شهرید.واقعا پول و قدرت چه میکنه با ادم.که یه نفر اصلیتش ماله ۴ شهر باشه.

محمد پنجشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

شما با تیم ملی در تو این مسابقات شرکت کردید حالا میخواید قهرمان هم نشید.خوبه

داش وحید به امید خدا قهرمانی مال شماست

نام ... پنجشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵

فقط وحید شمسایی میتونه این تیمو قهرمان کنه

طرفدار گیتی پنجشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

مگه داورای آسیا هم ایرانی هستند که شمسایی میخاد جام بگیره

طرفدار گیتی پنجشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲

همه جای ایران سرای وحید,, به شرط منافع

اصفهانی پنجشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶

وحید شمسایی چرا میترسی بگی هر ۱۲ بازیکن تیمت بازیکن های تیم ملی هستند؟؟!!! میخوای با وجود میزبانی و یک تیم ملی بازیکن تو این تیم های درجه ۲ قهرمان نشی ؟؟؟ دیدی که همشون ۴تا ۵تا از تیمهای ته جدولی ما گل خوردن !!این تیم تاسیسات بدون مربی هم باید قهرمان بشه