کد خبر : 37083
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 14:44
-

AFC اجازه مصاحبه وحید به عنوان سرمربی را نداد!

AFC اجازه مصاحبه وحید به عنوان سرمربی را نداد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که امروز نشست خبری سرمربیان تیم های حاضر در مسابقات جام باشگاههای آسیا در هتل عباسی برگزار می‌شد، نماینده خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از مصاحبه امیر شمسایی به عنوان سرمربی رسمی تاسیسات دریایی تهران، اجازه مصاحبه وحید شمسایی را در بخش سرمربیان نداد. در حالی که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که امروز نشست خبری سرمربیان تیم های حاضر در مسابقات جام باشگاههای آسیا در هتل عباسی برگزار می‌شد، نماینده خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از مصاحبه امیر شمسایی به عنوان سرمربی رسمی تاسیسات دریایی تهران، اجازه مصاحبه وحید شمسایی را در بخش سرمربیان نداد.

در حالی که با ورود وحید شمسایی به سالن خبری مسابقات، امیر شمسایی از پشت تریبون درخواست کرد تا او به بالا بیاید و با رسانه‌ها سخن بگوید، LEE مسئول بخش خبری کنفدراسیون این اجازه را نداد و از امیر و وحید شمسایی خواست تا در جای خود بنشینند.

اما این پایان کار نبوده؛ به گفته شهاب سفالمنش، وحید شمسایی در پایان نشست سرمربیان بر روی سن رفته و ۳۰دقیقه پاسخگوی سئوالات خبرنگاران حاضر شد. با اینکه مربی تاسیسات انجام مصاحبه شمسایی را با هماهنگی قبلی AFC بیان می‌کند با این حال حاضرین مدعی‌اند وحید شمسایی به عنوان کاپیتان مجوز این حضور را پیدا کرده و برخی نیز انجام این نشست را جانبی توصیف کرده و خارج از پروتکل AFC و یک نشست مطبوعاتی غیررسمی قلمداد می‌کنند.

گفتنی است کنفدراسیون فوتبال آسیا برخلاف کمیته فوتسال ایران به هیچ عنوان بحث بازیکن مربی را قبول ندارد و وحید شمسایی را در این مسابقات تنها به عنوان بازیکن و کاپیتان تاسیسات دریایی تهران به رسمیت می شناسد.

شایان ذکر است در اولین دوره جام باشگاههای آسیا نیز با اینکه اسم حسین افضلی به عنوان سرمربی تیم برده می‌شد، AFC نام حسین شمس را به عنوان سرمربی فولادماهان که مدارک مورد نظر را دارا بود به عنوان سرمربی به رسمیت می‌شناخت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶

Alaki baraye shams tabligh nakonid
In doreh afzali sarmorabi bod.

ali پنجشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵

اخه چرا دروغ میگید,؟؟!؟!؟!
وحید شمسایى تا رفت تو اتاق کنفرانس کل دوربین ها رفتن پیش وحید شمسایى,هرچى ژاپنى و عربى و عراقى بودن حرف نزدن دیگه,
تنها مربى تو کل تاریخ اسیا واسش نشست خبرى تنها گذاشتن,ای کور بشه چشم اونایى که نمیتونن پیشرفت وحید شمسایى رو ببینن,
این قدر دورغ نگید,این قدر خبر الکى تو سایت نزارید زشته

اصفهانی پنجشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹

حرف بی خود نزن نماینده afc اصلا اجازه نداد وحید شمسایی بره به عنوان مربی صحبت کنه همه دیدن دیگه گفت این قانون آسیا است که یا بازیکن یا مربی بی خودم جو درست نکنید وحید شمسایی فقط تو این بازی ها از نظر afc بازیکن محسوب میشه نه مربی

ali جمعه , ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲:۵۰

عزیزم تو سنت ۲رقمى شده ؟؟؟هر وقت گفتن… تو بگو من,
اخه اصفهانى ها از کى جام بیار شدن ها؟؟؟
هر جامى هم اوردید از صدقه سر تهرانى ها بوده,چی میگى تو,
امثال تو اونجا بودن دیگه حتما چشمات خوب کار نکرده عزیزم,
شما قدرت تجسمت خیلى قویه خودت میدونى تو چه کارى استفاده کنى

اصفهانی جمعه , ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷

بابا شما تهرانی ها اگر فوتسال داشتید که اینقدر نمی آمدین اصفهان بازی برگزار کنید؟؟!!! همین وحید شمسایی سه سال تو اصفهان التماس اقای طاهری رو میکرد بیاد بازی کنه از خودش بپری تو که رفیقشی!!!

،Majid007 یکشنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹

اصفهانی عزیز فکر کنم شما سنت قد نمیده آن زمانی که سلطان وحید در تام ایران خودرو بازی میکرد آقا طاهری شما در سالن سابکو دنبال سلطان وحید میدوید.

فولادماهان یکشنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

دعوا جرا؟ اصالت شمسایی اصفهانیه.