کد خبر : 37204
تاریخ انتشار : جمعه 9 مرداد 1394 - 15:49
-

ترابیان:بهانه صدا و سیما واهی است/ استادیوم مُرده را زنده کردیم!

ترابیان:بهانه صدا و سیما واهی است/ استادیوم مُرده را زنده کردیم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره پخش نشدن روز نخست مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از تلویزیون، اظهار کرد: جای تاسف دارد که صدا و سیما به این رویداد مهم توجه ندارد. آنها بهانه واهی آوردند که فدارسیون فوتبال نامه‌ای برای پخش مسابقات به آنها نزده است. تعجب من این است که صدا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره پخش نشدن روز نخست مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از تلویزیون، اظهار کرد: جای تاسف دارد که صدا و سیما به این رویداد مهم توجه ندارد. آنها بهانه واهی آوردند که فدارسیون فوتبال نامه‌ای برای پخش مسابقات به آنها نزده است. تعجب من این است که صدا و سیما خودش باید به عالم و آدم خبررسانی کند آن وقت نشسته‌ است که ما برای پخش یک تورنمنت به آنها نامه بزنیم.

عضو ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا افزود: از کار صدا و سیما متعجبم. من نمی‌دانم فدراسیون نامه‌ای به صدا و سیما در اینباره نوشته یا نه ولی جا داشت که این مسابقات حساس پخش شود.

ترابیان درباره شروع مسابقات و ارزیابی تیم‌ها از شرایط میزبانی اصفهان خاطرنشان کرد: هرچند هنوز اطراف سالن نقش جهان آنطور که باید آماده نشده و گرد و خاک وجود دارد ولی همه اذعان دارند که نقش جهان سالن زیبا و بی نظیری است. با توجه به امکاناتی که داشتیم، سالن مُرده را زنده کردیم ولی از همین حالا باید به فکر بعد از جام باشگاه‌ها باشیم تا از این سالن به نحو احسن استفاده شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.