کد خبر : 37136
تاریخ انتشار : جمعه 9 مرداد 1394 - 14:24
-

شکست پرگل یاران اسماعیل پور مقابل نماینده ویتنام+گزارش تصویری اختصاصی

شکست پرگل یاران اسماعیل پور مقابل نماینده ویتنام+گزارش تصویری اختصاصی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۵ امروز با دیدار تیم‌های شن‌زن چین و تایسان‌نام ویتنام آغاز شد و این ۲ تیم از ساعت ۱۲ ظهر در سالن ۲۵ آبان اصفهان در برابر هم قرار گرفتند. برای تیم شن‌زن احمد اسماعیل‌پور بازیکن ملی‌پوش گیتی‌پسند که به صورت قرضی به نماینده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۵ امروز با دیدار تیم‌های شن‌زن چین و تایسان‌نام ویتنام آغاز شد و این ۲ تیم از ساعت ۱۲ ظهر در سالن ۲۵ آبان اصفهان در برابر هم قرار گرفتند.

برای تیم شن‌زن احمد اسماعیل‌پور بازیکن ملی‌پوش گیتی‌پسند که به صورت قرضی به نماینده چین پیوسته، در ترکیب ثابت قرار گرفته بود.
حدود ۱۰۰ نفر تماشاگر هم با حضور در سالن این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

نیمه نخست این دیدار با تلاش ۲ تیم برای گلزنی آغاز شد تا اینکه در دقیقه ۱۸ بازی زنگ لیانگ نخستین گل بازی را برای شن‌زن به ثمر رساند تا تلاش یاران ویتنام هم برای جبران گل افاقه نکند و نیمه نخست این دیدار با تک گل این بازیکن با برتری نماینده چین به پایان رسد.

در نیمه دوم ۲ تیم بازی تهاجمی‌تری به نمایش گذاشتند تا اینکه در دقیقه ۲۷ داور ضربه پنالتی به سود تیم تایسان‌نام گرفت و این موقعیت را ساول الما کمپانا به گل تبدیل کرد تا ۲ تیم در همه چیز مساوی شوند. اما پس از این گل نماینده ویتنام به یکباره متحول شد تا نتیجه به سود این تیم تغییر کند.با زدن گل دوم توسط ویتنام،تیم شن زن رو به پاور پلی اورد اما راه به حایی نبرد تا بازی با برتری ۵ بر یک ویتنام خاتمه یابد.نکته جالب بازی خوب اسماعیل پور در تیم چینی بود اما یاران مبتدی او قدر گلسازی های این بازیکن را ندانستند تا تیم چینی شکست پرگلی را پذیرا شود.

بازیکنان شن‌زن پس از دریافت گل کاملاً تهاجمی شده و با تجمع آنان در مقابل دروازه ویتنام، تران لانگ وو، لی کواک نام، ساول الما کمپانا ۲ بار دیگر برای نماینده ویتنام گلزنی کردند تا این دیدار با نتیجه نهایی ۵ بر یک به سود تایسان‌نام تمام شود و نماینده چین نخستین شکست خود را تجربه کرده باشد.

وحید عرض پیما و علیرضا سهرابی ۲ داور ایرانی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند که نتیجه این داوری یک کارت زرد برای زنگ لیانگ از شن‌زن بود.

گزارش تصویری اختصاصی از این بازی را مشاهده کنید:

عکس ها:مهدی زارع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.