کد خبر : 37277
تاریخ انتشار : جمعه 9 مرداد 1394 - 18:26
-

ناگویا نماینده ازبکستان را در هم کوبید/حضور غیر منتظره تیکدری در لکوموتیو ازبکستان/ساکای بهترین بازیکن میدان شد

ناگویا نماینده ازبکستان را در هم کوبید/حضور غیر منتظره تیکدری در لکوموتیو ازبکستان/ساکای بهترین بازیکن میدان شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ناگویا اوشنز ژاپن در نخستین دیدار خود در مسابقات جام باشگاه های آسیا از سد نماینده ازبکستان گذشت.ژاپنی ها در مصاف با لکوموتیو ازبکستان به برتری ۵ بر ۲ دست یافتند.گل نخست این مسابقه را ساکای رافائل وارد دروازه لوکوموتیو ازبکستان کرد. در ادامه، لوکوموتیو با گلی که سرور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ناگویا اوشنز ژاپن در نخستین دیدار خود در مسابقات جام باشگاه های آسیا از سد نماینده ازبکستان گذشت.ژاپنی ها در مصاف با لکوموتیو ازبکستان به برتری ۵ بر ۲ دست یافتند.گل نخست این مسابقه را ساکای رافائل وارد دروازه لوکوموتیو ازبکستان کرد. در ادامه، لوکوموتیو با گلی که سرور شاخمدوف به ثمر رساند بازی را به تساوی کشاند اما ناگویا با گلزنی دوباره ساکای رافائل از حریف خود پیش افتاد.
ناگویا که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات به شمار می‌رود، در ادامه طوفانی عمل کرد و سه گل متوالی وارد دروازه حریف کرد. هرچند نماینده ازبکستان در ادامه یکی از این گلها را جبران کرد اما در پایان این دیدار با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب ناگویا شد.

در این بازی ساکای بازیکن تیم ناگویا به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.از نکات جالب توجه این بازی حضور مجید تیکدری نژاد بازیکن سابق تیم ملی در ترکیب تیم لکوموتیو ازبکستان بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.