کد خبر : 37410
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 - 9:57
-

افتخاری:کفاشیان هم مثل من ایثار کرده است/خسوس برای مذاکره به اصفهان دعوت شده است

افتخاری:کفاشیان هم مثل من ایثار کرده است/خسوس برای مذاکره به اصفهان دعوت شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری درباره حضور علی کفاشیان به عنوان رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا و خروج نام عباس ترابیان از این کمیته اظهار کرد: ان شاءالله که حضور کفاشیان در این کمیته مثبت است. کفاشیان در AFC سِمت‌های بالاتری داشت و اینکه حالا رئیس کمیته فوتسال و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری درباره حضور علی کفاشیان به عنوان رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا و خروج نام عباس ترابیان از این کمیته اظهار کرد: ان شاءالله که حضور کفاشیان در این کمیته مثبت است. کفاشیان در AFC سِمت‌های بالاتری داشت و اینکه حالا رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC شده، به نوعی ایثار کرده است؛ درست مثل ما که از مدیر کلی استان تهران به فوتسال آمدیم و در واقع ایثار کردیم!

وی ادامه داد: ما باید از حضور کفاشیان در این کمیته به نفع پیشرفت فوتسال ایران و آسیا استفاده کنیم. دید من به حضور وی در کمیته فوتسال AFC مثبت است. مطمئنم حضور وی زور ایران را برای تصمیم گیری‌ها بیشتر می‌کند!

رئیس کمیته فوتسال ایران درباره شرایط برگزاری فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در اصفهان هم خاطرنشان کرد: مسئولان استان اصفهان و شرکت توسعه و تجهیز زحمت زیادی برای حل مشکلات کشیدند. شاید سالن نقش جهان در بیش از ۲۰ بخش مشکل داشت ولی با همکاری مسئولان این مشکلات مرتفع شد. شرایط آنقدر خوب بوده که مربی ژاپن و قطر هم از موقعیت سالن حسابی تعریف کردند. موقعیت سالن و فضای باز اطراف سالن مورد توجه سرمربیان خارجی قرار گرفته بود.

وی در خصوص پخش نشدن مسابقات روز اول جام باشگاه‌ها یادآور شد: انتظار دارم صدا و سیما به این فرصت توجه کند. پخش مسابقات حتی باعث می‌شود تماشاگران بیشتری به سالن بیایند و مردم مدام پیگیر اخبار باشند. ما برنامه مسابقات را چند روز پیش به صدا و سیما فرستادیم و منتظریم تا مسابقات پخش تلویزیونی شود.

افتخاری در پایان درباره دعوت خسوس کاندلاس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال به ایران و تماشای مسابقات جام باشگاه‌ها هم گفت: اگر بتوانیم ویزای خسوس را بگیریم او برای تماشای مسابقات به اصفهان خواهد آمد. هدف‌مان این است تا با خسوس در حاشیه این مسابقات مذاکراتی هم داشته باشیم تا بلکه بتوانیم مجددا از او در تیم ملی استفاده کنیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امید شنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

ما اگه نخواهیم شما ایثار کنید و دست از سر فوتسال کشور برداری چیکار کنیم؟؟؟؟؟

نام ... شنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

شما عرضه نداری درخواست کنی مسابقات از یکی از شبکه های درپیت صداو سیما پخش بشه

بي نام شنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

شما لطفا از ایثار دست بردارید برید خونه استراحت کنید

مطلع شنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲

شما که نزدیک یکسال بود بازنشسته شده بودی و و تو خونه داشتی پولای حاصل از مدیریت تربیت بدنی تهران و شراکت در صرافی رو میشمردی چه جوری شد کدوم از ورزش بی خبری شمارو فرستاد فوتسال بلکه از خونه نشینی در أی
حالا واسه ما ایثار گر شدی بابا تورو خدا دست بردار از این همه دروغ شما یه فکری به حال آلزایمرت بکن که دوباره رفتی سراغ خسوس یادت رفته چه حرفایی پشت سرش زدی
راستی شما نمیخواد از کفاشیان دفاع کنی وضعیت ایشونو همه میدونن شده ضرب المثل به روباه میگن شاهد کیه میگه خدا آخر عاقبت ما و فوتسالو بخیر کنه

نام... شنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷

هر کی از فوتسال حرف میزنه تو یکی ساکت شو که گند زدی به این فوتسال رفته!!! تو هنوزفرق گند زدن و ایثار رو نمیدونی!! تو ایثار نکردی تو داری حیثیت و اعتبار فوتسال ایران رو از بین میبری با این کارها و حرفای بچه گانه ای که میکنی فقط لطف کن ساکت شو در مورد فوتسال حرف نزن تو را به خدا!!

مطلع شنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱

سلام مجدد اون بالا یادم رفت بگم
راستی شما چه گلی به سر ورزش تهران زدی که حالا میخوای با ایثار به سر فوتسال بزنی جمع کن بابا خودتو