کد خبر : 37638
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 - 22:23
دسته‌بندی نشده
-

سرمربی القادسیه: تجربه طاهری کمک زیادی به ما می‌کند/ مقابل تاسیسات برای برد بازی می کنیم

سرمربی القادسیه: تجربه طاهری کمک زیادی به ما می‌کند/ مقابل تاسیسات برای برد بازی می کنیم
سرمربی تیم فوتسال القادسیه کویت گفت: طاهری با ۳ بار حضور در مسابقات آسیایی تجربه بسیار خوبی دارد و روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فابیو کرتر تورس در نشست خبری تیمش مقابل نماینده امارات، اظهار داشت: بازی سختی برای ما بود چون تیم مقابل دفاعی بازی می‌کرد اما خدا را شکر از موقعیت‌ها استفاده کردیم و توانستیم ۹ گل بزنیم.

وی افزود: تیم اماراتی حتی وقتی گل دریافت کرده بود میلی به حمله نداشت و این عامل سبب شد تا ما انرژی زیادی را صرف به ثمر رساندن گلها کنیم.

سرمربی تیم فوتسال القادسیه کویت در مورد اینکه تیمش سعی زیادی برای به ثمر رساندن گل نهم داشت، خاطرنشان کرد: چون نمی‌دانیم در بازی فردا چه اتفاقی رخ می‌دهد به دنبال این بودیم که گل‌های خود را از تیم تأسیسات بیشتر کنیم و با توجه به شرایط بوجود آمده قطعاً این یک اختلاف گل با تیم ایرانی فشار را روی مربی و بازیکنان آن تیم بیشتر خواهد کرد.

تورس درباره محمد طاهری بازیکن گلزن ایرانی این تیم تصریح کرد: بازی‌های طاهری را از نزدیک ندیده بودم و فقط آوازه این بازیکن را از دور شنیده بودم. طاهری در تمرینات بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند و با توجه به این مسئله دستورات را خیلی سریع متوجه و انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: در این مسابقات روی طاهری حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم و این بازیکن با ۳ بار حضور در این مسابقات تجربه بسیاری داشته و می‌تواند در شرایط کنونی کمک زیادی به ما کند. در حال حاضر جایگاه نخست برای ما مهم بوده و از الان تا فردا شب به تأسیسات فکر می‌کنیم؛ فوتسال ایران برای ما قابل احترام است و ایران در ۷ تیم برتر جهان قرار دارد.

سرمربی تیم فوتسال القادسیه کویت گفت: فردا برای برد به میدان می‌رویم و بر اساس برنامه‌های ریخته شده پیش می‌رویم و می‌دانم با توجه به اینکه هر ۲ تیم برای رتبه نخست در گروه تلاش می‌کنند فشار زیادی روی هر ۲ تیم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.