کد خبر : 37313
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 - 1:14
دسته‌بندی نشده
-

سرمربی تیم اماراتی: قصد کناره گیری از مسابقات را داشتیم!

سرمربی تیم اماراتی: قصد کناره گیری از مسابقات را داشتیم!
انور محمد الحمدی گفت: ما قصد انصراف داشتیم اما فدراسیون امارات ما را مجبور به حضور در این مسابقات کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، انور محمد الحمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نماینده ایران اظهار داشت: همانطور که گفته بودم تیم ما نوپا است و برای این دیدار ۵ مصدوم داشتیم و تنها با ۶ روز تمرین آمادگی چندانی برای مسابقات نداریم.

وی افزود: ما مقابل تیم ملی ایران بازی می‌کردیم و فکر می‌کنم عدم آمادگی ما سبب این نتیجه شد.

سرمربی تیم فوتسال خلیج فارس امارات درباره اینکه گفته بود برای تأسیسات دریایی غافل‌گیری دارد، تصریح کرد: من گفتم در این مسابقات امکان دارد که شگفتی شویم چون در فوتبال شگفتی‌ها زیاد بوده و ما در اروپا نیز شاهد قهرمانی یونان شگفتی‌ساز مسابقات فوتسال اروپا بودیم.

الحمدی خاطرنشان کرد: تیم ایران نیز اگر تنها ۶ روز تمرین داشت قطعاً چنین نتیجه‌ای کسب می‌کرد و درباره این مسابقات باید بگویم ما قصد انصراف داشتیم اما فدراسیون امارات ما را مجبور به حضور در این مسابقات کرد.

وی درباره عملکرد تأسیسات دریایی گفت: ضعف تیم ایران در میانگین سنی بالای تیمش است اما از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارند و می‌توانند قهرمان این دوره از مسابقات شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصفهانی شنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۴۵

خود مربیشون هم داره میگه ما اصلا تیم نبودیم و نمیخواستیم در این مسابقات شرکت کنیم!!! تاسیسات از این تیم محلی یک گل هم خورده !! هی هم میگن ۸تا زدیم آخه به کی گل زدین لینا که اصلا تیم نبودن که دور هم اومدن ایران صفا کنن !!خخخخ

نام ... شنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

خیلی وقتا تیمایی که اصلا تیم نیستن کارهایی میکنن که اونایی که خیلی تیمین هم نمیتونن انجام بدن. در ضمن گل رو تو ۵نفره خوردن