کد خبر : 37325
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 - 9:04
دسته‌بندی نشده
-

سرمربی لکوموتیو ازبکستان: ایران بهترین تیم آسیا و از قدرت‌های جهان است

سرمربی لکوموتیو ازبکستان: ایران بهترین تیم آسیا و از قدرت‌های جهان است
سرمربی تیم فوتسال لوکوموتیو ازبکستان گفت: من می دانم که ایران قوی‌ترین تیم نه تنها در آسیا بلکه یکی از قدرت‌های جهان است و مطمئن هستم امسال که این مسابقات در ایران و اصفهان برگزار می شود از لحاظ فنی از سال های گذشته بهتر و با کیفیت تر خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یوسف آخادجان در نشست خبری پس از دیدار برابر ناگویا ژاپن بیان کرد: تیم ما در این بازی درس بزرگی گرفت، ما مقابل قهرمان سال پیش بازی کردیم و تیم مقابل به جز یکی از بازیکنانش که تجربه بازی در این مسابقات را دارد بقیه آنها در چنین مسابقاتی تا کنون شرکت نکرده بودند.

وی ادامه داد: ما از بازیکن ایرانی خودمان استفاده کردیم تا بتوانیم از تجربیات این بازیکن برای سایر بازیکنان تیم بهره ببریم و به همین خاطر این بازیکن امروز نتوانست کاملا خود را نشان بدهد چون دیگر بازیکنان کم تجربه بودند.
آخادجان اظهار کرد: من می دانم که ایران قوی‌ترین تیم نه تنها در آسیا بلکه یکی از قدرت‌های جهان است و مطمئن هستم امسال که این مسابقات در ایران و اصفهان برگزار می شود از لحاظ فنی از سال های گذشته بهتر و با کیفیت تر خواهد بود.
وی در مورد اینکه آیا شانسی برای تیمش متصور است گفت: شانس همیشه هست و وقتی بازی شروع می شود روی تابلو نوشته صفر- صفر و برای بازی های آینده فقط خدا می داند که چه می شود و نتیجه ‌ای پیش بینی نخواهم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.