کد خبر : 37807
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مرداد 1394 - 14:18
دسته‌بندی نشده
-

ابرقویی‌نژاد: قطعی برق سالن بخاطر تست موتور دیزل‌های برق اضطراری بود/ آماده برگزاری جشن قهرمانی تاسیسات هستیم

ابرقویی‌نژاد: قطعی برق سالن بخاطر تست موتور دیزل‌های برق اضطراری بود/ آماده برگزاری جشن قهرمانی تاسیسات هستیم
رئیس هیات فوتبال اصفهان گفت: قطعی برق دیروز سالن توسط اداره برق برای تست موتور دیزل‌های برق اضطراری ورزشگاه بود که عمدی و پس از پایان بازی اول بود.

علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: از حدود دو سال و نیم پیش که ورزشگاه به صورت صوری افتتاح شده بود، در بسیاری از زیر ساخت‌ها مشکل داشت و به همین خاطر هم ما تا ۵دقیقه قبل از شروع مسابقات هم درگیر این مسائل بودیم.

وی افزود: تمامی ارگان‌های استان اصفهان همچون شهرداری، استانداری، فرمانداری، شرکت توسعه و تجهیز و … همگی دست به دست هم دادند تا اصفهان بتواند سالن ۲۵آبان را آماده مسابقه کند که همه تیم ها به زیبای و منحصر به فرد بودن این سالن مجهز اذعان دارند. باور کنید اسکوربورد ورزشگاه ۵دقیقه قبل از شروع بازی اول درست شد.

رئیس هیات فوتبال اصفهان با تاکید بر اینکه کم و کاست‌ها را قبول دارد، ادامه داد: همه این انتقادها را قبول داریم اما ما چون از زیر صفر شروع کردیم و تا لحظه شروع درگیر کارهای اجرایی و زیرساختی بودیم چنین اتفاقاتی طبیعی بود اما قول می‌دهم که روز به روز بهتر شویم و در جهت مرتفع کردن مشکلات گام برداریم. این نیازمند همراهی همه جانبه است.

وی با بیان اینکه زیبایی استادیوم ۲۵ آبان با قهرمانی تاسیسات دریایی تهران به عنوان نماینده ایران بیشتر در ذهن‌ها خواهد ماند، تاکید کرد: باور کنید اگر گیتی‌پسند هم امسال نماینده ایران بود به همین شکل با تمام قدرت سرویس شبانه‌روزی می‌دادیم. اکنون آماده برگزاری جشن قهرمانی تاسیسات هستیم و انشاالله دل مردم ایران هم با این قهرمانی شاد شود.

ابرقویی‌نژاد در خاتمه از رضایت بازیکنان و تیم های خارجی از اسکان، تغذیه و ترانسفر تیم‌های خارجی خبر داد و گفت: در تمام نظرسنجی‌ها در این موارد نمره عالی گرفته‌ایم چراکه بهترین هتل‌ها و رستوران‌ها و همچنین بهترین وسایل حمل و نقل از مدل بالاترین خودروها را در اختیار قرار دادیم که همه این‌ها یک کار گروهی توام با همدلی بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

سایت محترم فوتسال و مدعیان خبرنگاری
یعنی شما یک عکس خوب از آقای ابرقویی نژاد ندارید که این عکس را گذاشته اید که آقای نامحترم از باشگاه دروغ پسند هم که هیچ ربطی به این مسابقات ندارند در آن حضور دارد?!!!
هر چند متاسفانه بسیاری خبرهای شما با عکسهای نامربوط یا قدیمی است مثلا شما ها از مربیان تیمهای مختلف یا بازیکنان می‌گذارید با عکسهای نامربوط!!!
آخه چرااااااااااااا?????? این نابلدی یا کج سلیقه بودن نیست????????