کد خبر : 38069
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مرداد 1394 - 21:39
دسته‌بندی نشده
-

بازیکن امجک: تیممان برای کسب قهرمانی به ایران آمده است‌

بازیکن امجک: تیممان برای کسب قهرمانی به ایران آمده است‌
بازیکن تیم فوتسال امجک قرقیزستان گفت: می‌خواهیم شگفتی‌ساز جام باشیم و در واقع برای کسب مقام به مسابقات آمده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، غفورف در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش مقابل ناگویا ژاپن، اظهار داشت: بازی ‌مقابل تیمی قهرمان مانند ناگویا خیلی سخت است و خوشحال هستم که با کسب تساوی نتیجه خوبی در برابر این تیم گرفتیم.

وی با تقدیر از عملکرد هم‌تیمی‌هایش در این بازی افزود: دروازه‌بان ما امروز خیلی خوب بود و اگر عملکرد عالی او نبود، این نتیجه رقم نمی‌خورد.

بازیکن تیم فوتسال امجک قرقیزستان در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می‌کردند به عنوان تیمی ناشناخته در نخستین حضور خود خوب عمل کنند، گفت: فکرش را نمی‌کردیم به این خوبی باشیم و فراتر از حد انتظار ظاهر شدیم .

وی درباره عملکر داور مسابقه و اخراج مربی این تیم بیان کرد: داوری بازی خوب بود و این استرس و هیجان زیاد در زمین سبب تحریک عصبی مربی می‌شود، این موضوع  طبیعی بود.

وی با تقدیر از فدراسیون ایران برای مهیاکردن شرایط برگزاری مسابقات تصریح کرد: ما در مرحله بعد هم می‌توانیم خوب نتیجه بگیریم چون بازیکنانی داریم که می‌دانند چگونه از بازی کردن لذت ببرند.

بازیکن تیم فوتسال امجک قرقیزستان خاطرنشان کرد: می‌خواهیم شگفتی‌ساز جام باشیم و در واقع  فدراسیون کشور ما را برای برای کسب مقام به مسابقات فرستاد، بنابراین مهم نیست تیم روبه‌روی ما چه تیمی باشد، بلکه با وجود سختی دیدارها برای برد تلاش می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، سرمربی تیم امجک قرقیزستان به دلیل دریافت کارت قرمز از داور اجازه حضور در کنفرانس خبری را نداشت و غفورف بازیکن گلزن این تیم به جای مربی در نشست خبری حاضر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.