کد خبر : 38082
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مرداد 1394 - 22:51
دسته‌بندی نشده
-

سرمربی القادسیه: مجبور بودم از بازیکنان خوبم استفاده نکنم!

سرمربی القادسیه: مجبور بودم از بازیکنان خوبم استفاده نکنم!
سرمربی تیم فوتسال القادسیه کویت گفت: ما به باخت علاقه‌ای نداریم اما مجبور بودیم از بازیکنان خوب خود استفاده نکنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فابیو کرتر تورس بعد از شکست برابر تأسیسات دریایی ایران اظهار کرد: امروز بازی خیلی خوبی داشتیم، گلر اول ما در نیمه اول بازی کرد ولی در نیمه دوم به خاطر بیماری که گلر اول پیدا کرده بود مجبور شدیم از گلر دوم خود استفاده کنیم.  این دروازه بان که در نیمه دوم جایگزین شد زیر ۱۹ سال سن داشت و به اندازه کافی تجربه‌ای نداشت و با استرس کارش را دنبال کرد.

وی ادامه داد: سه نفر از بازیکنان دیگر ما کارت زرد دریافت کردند و ما از ترس محروم شدن آنها برای بازی بعدی از این بازیکنان استفاده نکردیم.
تورس با بیان اینکه ما به باخت علاقه‌ای نداریم اما مجبور بودیم از بازیکنان خوب خود استفاده نکنیم گفت: ما قبل از این بازی‌ها تصور می‌کردیم که می‌توانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم ولی قبل از شروع مسابقات هفت روز بیشتر آماده سازی نداشتیم و اتفاقاتی که در این دو بازی برای ما افتاد، به خصوص بازی امروز، باعث شکست ما شد. مهم ترین آن این بود که نتوانستم تعویض زیادی انجام بدهم به خاطر اینکه باید سعی می کردم تمام بازیکنانم را حفظ کنم. در فوتسال باید دفاع سنگین انجام داد و در کنار این دفاع حمله کرد. ما حملات را همیشه در دستور کار خود قرار می دهیم.
سرمربی القادسیه در مورد بازی یک چهارم نهایی گفت: بازی سخت و بسیار مهمی خواهیم داشت، تیم هایی که به این مرحله صعود می کنند قطعا تیم های قدرتمندی هستند و بازی ما مقابل تیم ازبکستان است که تیمی بسیار قوی و قدرتمند است و ما باید در این مسابقه بدون اشتباه ظاهر شویم.
وی در پاسخ به این سوال که چرا در طول مسابقه این قدر آرام است گفت: من در این مسابقه فقط دو بار عصبی شدم یکی به خاطر بازیکنی که توپ را از دست داد و گل شد و دوم دفاع نامناسب بازیکنان ما که باعث گل چهارم شد و وقتی تعداد گل های ایران به چهار رسید دیگر نتوانستم کاری کنم و ترجیح دادم ساکت باشم.
تورس در پایان بیان کرد: ما بازیکنانی حرفه ای داریم و می توانیم در مراحل بعد بهتر عمل کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.