کد خبر : 37833
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مرداد 1394 - 15:34
دسته‌بندی نشده
-

سرمربی بانک بیروت لبنان:آماده بازی با هر تیمی در مرحله بعد هستیم/جاوید از بهترین بازیکنان آسیاست

سرمربی بانک بیروت لبنان:آماده بازی با هر تیمی در مرحله بعد هستیم/جاوید از بهترین بازیکنان آسیاست
سرمربی تیم بانک بیروت لبنان با تمجید از عملکرد مهدی جاوید در ترکیب این تیم،او را از بهترین بازیکنان آسیا دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دژان ددویچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل شن‌زن چین، اظهار داشت: بازی بسیار سختی برای ما بود و بازیکنان ما با تلاش بسیار و برای پیروزی پا به این دیدار گذاشتند. نیمه اول را باید با برد به پایان می‌رساندیم اما با توجه به فرصت‌های زیادی که از دست دادیم نتوانستیم به این مهم دست یابیم.

وی افزود: ابتدای نیمه دوم توپ و میدان را در دست داشتیم و توانستیم ۲ گل به ثمر برسانیم بعد این ۲ گل بازیکنانم بسیار خسته بودند اما تلاش زیادی انجام دادند.

سرمربی تیم فوتسال بانک بیروت لبنان درباره اینکه علاقه‌مند به بازی با چه تیمی در محله بعد است خاطرنشان کرد: در درجه اول ما منتظر تیم چومبوری هستیم و از الان برای یک چهارم نهایی آماده می‌شویم؛ ما قادر به بازی با هر تیمی هستیم و از نظر ذهنی بازیکنان‌مان آمادگی کاملی دارند.

ددویچ بیان کرد: این نخستین دوره‌ای است که رقابتها با ۱۲ تیم برگزار می‌شود و تیم‌ها سطح بالایی دارند اما نماینده ایران و ژاپن ۲ تیم متفاوت هستند.

وی درباره عملکرد مهدی جاوید بازیکن ایران خود گفت: جاوید تجربه بسیار خوبی دارد و در این مسابقات کمک زیادی به تیم ما کرد و فکر می‌کنم این بازیکن از بهترین بازیکنان آسیا باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

best pivot