کد خبر : 38081
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مرداد 1394 - 22:45
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: کویت خیلی بهتر از امارات بود/ شرایط سختی مقابل ناگویا داریم

شمسایی: کویت خیلی بهتر از امارات بود/ شرایط سختی مقابل ناگویا داریم
سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی ایران گفت: ما این مسابقات را در کشور خودمان برگزار می‌کنیم اما شرایط سختی جلوی ناگویا داریم و امیدوارم با سربلندی از این مسابقه بیرون بیاییم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امیر شمسایی در نشست خبری پس از بازی برابر القادسیه کویت اظهار کرد: در جدول تغییراتی حاصل شد به این صورت که ژاپن تیم دوم جدول شد اما برای ما به خاطر برنامه ای که از ابتدای مسابقات داشتیم فرقی نمی‌کند که کدام کشور مقابل ماست و چندم جدول است.
وی افزود: ما این مسابقات را در کشور خودمان برگزار می‌کنیم اما شرایط سختی جلوی ناگویا داریم و امیدوارم با سربلندی از این مسابقه بیرون بیاییم.
دیروز مربی القادسیه در اظهارنظری گفت: یک گل بیشتر از حریف زدیم و با این برد ایران را تحت فشار قرار می دهیم. شمسایی در پاسخ به این سوال که آیا تحت فشار بودید؟ گفت: ما اصلا تحت فشار نبودیم، می دانستیم کویت تیم خوبی است اما نمی تواند به پای ما برسد. اینکه مربی کویت صحبت هایی را کرده به خاطر حرفه ای بودنش است. هر بازی حکم خودش را دارد در این دو بازی انجام شده کویت خیلی بهتر از امارات بود اما ما کویت را هم شکست دادیم.
وی ادامه داد: در نیمه اول خیلی گل نزدیم اما در نیمه دوم توانستیم به هدف خود برسیم و آن طوری که می خواستیم از زمین بیرون آمدیم.
شمسایی در مورد این نتیجه گفت: از برد امشب بسیار خوشحال هستیم، اما نسبت به تیمی که داریم شرایط برای ما نرمال است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علرضا جعغری یکشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹

ناگویا هم حریف چنین تیم خوبی نیست.،اگه اتفاق عجیبی مث فینال جا م ملتهای گذشته نیفته. که بازی ی طرفه رو باختیم . من بازی رو دیدم . واقعا نشون داده شد که هنوز ی سر و گردن بالاتر از تیمهای عربی هستیم. حتی بادوجود بازیکنان خارجی. …

j.t دوشنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۵۶

آقای شمسایی ابولقاسمو بیشتر بازی بده این بچه قهرمانتون میکنه بهش اعتماد کن.