کد خبر : 37768
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مرداد 1394 - 13:35
-

ناظم‌الشریعه: به ۱۰استان فوتسال‌خیز نامه زده‌ایم/ مسئولیت نفرستادن استعدادها با هیات‌های استانی است

ناظم‌الشریعه: به ۱۰استان فوتسال‌خیز نامه زده‌ایم/ مسئولیت نفرستادن استعدادها با هیات‌های استانی است
سرمربی تیم ملی امید ایران گفت: برای شناسایی استعدادهای فوتسال ایران به 10استان فوتسال خیز کشور نامه رسمی زده‌ایم تا بازیکنان مستعد پایه‌ای خود را به ما معرفی کنند.

محمد ناظم‌الشریعه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با فعال کردن رابط‌های استعدادیابی در استان‌های کشور برنامه منظمی برای شناسایی استعدادهای پایه فوتسال ایران داریم که تاکنون در دو مرحله اول بسیار خوب استارت زده‌ایم و انشاالله می‌رویم تا بهتر و بهتر هم عمل کنیم.

وی با تمجید از میزبانی بندرعباس و باشگاه آذرخش از مرحله گذشته اردوی استعدادیابی متذکر شد: دوره بندرعباس بی‌نظیر بود و مسئولان باشگاه آذرخش نیز کمک بسیار زیادی به برگزاری منظم آن کردند. یک دست بودن لباس های بازیکنان، سالن عالی و تبلیغات فوق العاده بی نظیر باعث شده بود تا خیالمان از اینکه غالب استعدادها را دیده باشیم راحت باشد.

سرمربی تیم ملی امید از اردوی آینده استعدادیابی در شیراز خبر داده و گفت: در هر دوره ۱۵نفر را گلچین می کنیم و در این اردو هم دو استان را زیر ذره‌بین خواهیم برد و دوباره ۱۵ استعداد برتر را از میان آنها شناسایی خواهیم کرد.

ناظم الشریعه در پاسخ به اینکه اگر استعدادی در استانی باشد و شناسایی نشود متولی آن کیست؟ پاسخ داد: در نامه به تمامی هیات‌های استان‌ها گفته‌ایم که هر استانی استعداد دارد و آمادگی برپایی اردوی استعدادیابی را هم دارد درخواست بدهد و ما هم هیچ‌گونه دریغی نداریم و بلافاصله برای برپایی اردو در آنجا برنامه‌ریزی خواهیم کرد. اگر استانی هم استعدادش را به اردوهای ما که به صورت قطبی در سراسر کشور انجام می‌شود نفرستد، مسئولیت با خود هیات فوتبال آن استان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه یکشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

وضعیت باشگاه شهرداری ساوه چی شد پس.دیشب مگه جلسه نداشتن

بازیکن یکشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

اقایون،قم هم تشریف بیارید لطفا،اگه از اینجا ها،۱۵تا گلچین کردین از قم۱۵۰تا میشه گلچین کرد،خواهشا قم بیاید چون حیفه