کد خبر : 38461
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 - 17:33
-

سرمربی بانک بیروت لبنان: جاوید یکی از بهترین‌های جهان است، امیدواریم او فصل آینده در کنار ما باشد/بازیکنانم صددرصد توان خود را به نمایش گذاشتند

سرمربی بانک بیروت لبنان: جاوید یکی از بهترین‌های جهان است، امیدواریم او فصل آینده در کنار ما باشد/بازیکنانم صددرصد توان خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دجان ددوویک پس از شکست تیم فوتسال بانک بیروت لبنان مقابل نفت الوسط عراق اظهار داشت: من در ابتدا به تیم حریف تبریک می‌گویم که توانست راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. بازیکنان ما از توان صد درصدی خود در این بازی استفاده کردند و از همه آنها تشکر می‌کنم. متاسفم که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دجان ددوویک پس از شکست تیم فوتسال بانک بیروت لبنان مقابل نفت الوسط عراق اظهار داشت: من در ابتدا به تیم حریف تبریک می‌گویم که توانست راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. بازیکنان ما از توان صد درصدی خود در این بازی استفاده کردند و از همه آنها تشکر می‌کنم. متاسفم که نتوانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی ادامه داد: ما برای کل لبنان بازی می‌کردیم. دو تیم شایسته صعود به مرحله نیمه‌نهایی بودند و تنها ما روی اشتباهات گل خوردیم که هیچ بحث تاکتیکی هم وجود نداشت. ما همان اشتباهاتی که در بازی شنسن داشتیم تکرار شد.

سرمربی صربستانی تیم فوتسال بانک بیروت لبنان خاطرنشان کرد: ما زمانی که عقب‌ افتادیم توانستیم به بازی بازگردیم اما نتیجه‌ای نداشت. بازیکنانم بهترین توان خود را به نمایش گذاشتند و دوست داشتیم که به مرحله بعدی صعود کنیم.

ددوویک در مورد اینکه چرا در نیمه دوم همانند نیمه اول خوب ظاهر نشدند گفت: علت این موضوع را نمی‌دانم شاید بازیکنانم فکر می‌کردند که نیمه دوم هم مثل نیمه اول آسان است. همه چیز به خودمان بستگی داشت. اگر اشتباهاتمان را انجام نمی‌دادیم هم‌اکنون در نیمه‌نهایی حضور داشتیم.

وی در مورد گل‌هایی که از شوت‌زنی بازیکنان حریف دریافت کردم گفت: ما می‌دانستیم که حریف روی چه نقاطی قدرت دارد و روی آن هم کار کرده بودیم اما فوتسال رشته سرعتی است و دیگر نمی‌توانیم کاری کنیم. فوتسال رشته ثانیه و لحظه است و امکان دارد در یک ثانیه نتیجه تغییر کند.

سرمربی نماینده لبنان در مورد همراه داشتن کیفش در تمامی دیدارها گفت: این کیف همیشه با من است. پرچم لبنان، صربستان و جیزهای دیگر داخل آن است و نمی‌توانم از محتوای آن چیزی بگویم.

وی در مورد عملکرد مهدی جاوید در تیمش گفت: او عملکرد بسیار خوبی داشت و نه تنها بهترین بازیکن آسیا بلکه بهترین بازیکن جهان است. امیدواریم که فصل آینده در کنار ما باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.