کد خبر : 38576
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 - 23:26
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: آمدن خسوس کار درستی نبود

شمسایی: آمدن خسوس کار درستی نبود
مربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: وحید بازیکن تمام نشدنی است و معتقدم که دو سه سال دیگر هم می‌تواند افتخار آفرینی کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امیر شمسایی پس از پیروزی ۴ بر ۳ تأسیسات دریایی مقابل ناگویای ژاپن اظهار داشت: در ابتدا از همه هواداران که به سالن آمدند تشکر می‌کنم که یار ششم ما بودند این بازی در واقع برای ما فینال مسابقات بود و از حساسیت خاصی برخوردار بود. این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی داشت چندین ساعت پس از بازی با القادسیه کویت فیلم نماینده ژاپن را آنالیز کردیم خدا را شکر که توانستیم پیروز زمین بازی را ترک کنیم.

وی ادامه داد: این بازی هم برای ما و هم برای نماینده ژاپن حساس بود خوشبختانه بازی برگزار شد که فراتر از آسیا بود و در پایان هم با پیروزی ما همراه شد.

مربی تأسیسات در مورد اینکه چرا وحید شمسایی ۴۰ دقیقه در زمین حضور داشت، تصریح کرد: به وحید گفتم که بازی‌های بزرگ برای بازیکنان بزرگ است معتقدم که وحید با تمام بازیکنان دنیا متفاوت است او از لحاظ فیزیکی به گونه‌ای است که هر لحظه می‌تواند برای تیم حریف ایجاد خطر کند. در بازی هم هر موقع که وحید نمی‌توانست عملکرد خوبی داشته باشد او را تعویض کردیم. وحید واقعاً یک نعمت است و مطمئن باشید در بازی فردا سرحال‌تر از بازی امروز خواهد بود زیرا او به لحاظ فیزیکی شرایطش متفاوت است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این مسابقات صحبت از این بود که شمسایی سال آخرش باشد که بازی می‌کند اما فکر می‌کنم او هنوز دو سه سال دیگر هم می‌تواند برای ایران افتخارآفرینی کند. او تمام نشدنی است.

وی در مورد اینکه سرمربی ناگویا معتقد بوده شمسایی تعیین کننده بازی امروز بوده است، گفت: واقعاً همین‌طور است شرایط بازی بسیار سخت بود شما ببینید در بازی‌های اروپایی هم اینگونه است مثلاً مسی در بارسلونا تأثیرگذار است و در رئال مادرید هم رونالدو تأثیرگذاری خود را در برخی بازی‌ها دارد. در گذشته در فرانسه می‌گفتند وقتی بازیکنان به زیدان پاس می‌دهند راحت هستند هم‌اکنون در تیم ما هم چنین شرایطی حاکم است.

شمسایی در خصوص حضور خسوس و تماشای او از این بازی گفت: من خودم توجهی به این موضوع نداشتم اما فکر می‌کنم حضور او در این برهه کار حرفه‌ای نبود به نظرم اشتباهی بود که رخ داد. در رختکن هم با افتخاری صحبت می‌کردیم و گفتیم که حضور خسوس در این زمان اشتباه بوده است اما به هر حال این اتفاق افتاد من نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ داد که خسوس بازگشت اما اتفاق جالبی نبود.

وی در مورد اینکه آیا به این موضوع که در فدراسیون افرادی نمی‌خواهند تیم تأسیسات قهرمان شود معتقد است یا خیر، گفت: من به این مسئله به هیچ عنوان اعتقاد ندارم چرا که تمام مسئولان در فدراسیون فوتبال تلاش می‌کنند که تأسیسات نتیجه بگیرد.

شمسایی در مورد دیدار مقابل نماینده عراق گفت: پیش از این هم گفته بودم که ۵ فینال در پیش داریم که ۳ فینال آن سپری شده است هرچند که بازی امشب شرایط سختی بود و به نوعی فینال مسابقات برای ما بود اما به هیچ عنوان نماینده عراق را دست کم نمی‌‌گیریم و مطمئن باشید که محکم‌تر از بازی امروز مقابل آنها ظاهر خواهیم شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

j.t چهارشنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۲۴

قهرمانید.شک نکن

hadi چهارشنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۵۴

مچکریم اقا وحید

ali چهارشنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۴۸

اقاى افتخارى زشته بخدا کیو میخواى خراب کنى ؟؟؟واسه چى ور داشتى خسوس رو اوردى اینجا که چی بشه؟؟؟میخواستید بشینید با حسین شمس باخت تیم رو ببینید؟دیدى که خدا چطورى گذاشت تو کاستون؟؟
وحید شمسایى با این چیزا خراب نمیشه,
خودتون رو خراب کردید,واقعا که

مصطفی چهارشنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

واقعا نمیدونم این افتخاری چی فکر کرده با آوردن خسوس. دوباره بشه مربی تیم ملی و هی پشت سر هم به همه ببازیم؟! حالا، اگر میخواستی بیاریش خب یکی دو روز صبر میکردی تا بازیا تموم بشه تا به تیم استرس وارد نشه. واقعا نمیدونم چرا بعضیا کشور خودشونم دوست ندارن و اینقدر بیگانه پرستن.

نام ... چهارشنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

آقای افتخاری واقعا چی بت میرسه هی خسوس خسوس میکنی.داری با کی لج میکنی.خسوس در حد محله های اسپانیاس.اگه کارشو بلد بود فوتسال ما رو ب اینجا نمیرسوند.اگه بازم با اینکه همه مخالفن اصرار کنی معلومه ک نصف قراردادشو واسه خودت میخوای برداری