کد خبر : 38387
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 - 16:35
-

نفت با درخشش صفری راهی نیمه نهایی شد/جاوید،چهارمین ایرانی حذف شده

نفت با درخشش صفری راهی نیمه نهایی شد/جاوید،چهارمین ایرانی حذف شده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سالن ۲۵ آبان مجموعه نقش‌جهان اصفهان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز میزبان دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا بین دو تیم نفت الوسط عراق و بانک بیروت لبنان بود. نماینده لبنان بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و با گل کاستا پیش افتاد. با گذشتن دقایقی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سالن ۲۵ آبان مجموعه نقش‌جهان اصفهان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز میزبان دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا بین دو تیم نفت الوسط عراق و بانک بیروت لبنان بود.

نماینده لبنان بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و با گل کاستا پیش افتاد. با گذشتن دقایقی از این دیدار محمد صفری بازیکن ایرانی این تیم گل تساوی بخش نفت عراق را وارد دروازه بانک بیروت کرد اما نماینده لبنان دو بار دیگر توسط خیرالدین و ابوزید به گل رسید تا نیمه نخست را با پیروزی ۳ بر یک پشت سر بگذارد.
با آغاز نیمه دوم، نفت عراق به خود آمد و با دو گلی که محمد صفری و ولید خالد به ثمر رساندند، حساب کار را ۳ بر ۳ کرد. صفری در ادامه هت‌تریک کرد و عراقی‌ها که نیمه دوم را طوفانی آغاز کرده بودند، با نتیجه ۴ بر ۳ از حریف خود پیش افتادند.
اما این پایان کار نبود و بانک بیروت با گلزنی دوباره ابوزید، بازی را به تساوی کشاند. در ادامه، تلاش دو تیم برای گلزنی به جایی نرسید و این مسابقه در وقت قانونی با تساوی ۴ بر ۴ به پایان رسید تا تیم‌ها خود را مهیای دو وقت اضافه ۵ دقیقه‌ای کنند.
وقت اضافه اول و دوم گلی در بر نداشت. در ضیافت پنالتی‌ها، دو تیم دو پنالتی اول خود را تبدیل به گل کردند اما پنالتی سوم بانک بیروت به هدر رفت و این محمد صفری بود که با گل کردن پنالتی خود و رقم خوردن نتیجه ۳بر۲ به سود تیم عراقی، حکم صعود نفت الوسط عراق به نیمه‌نهایی را امضا کرد و تیم بانک بیروت با وجود بازی خوب جاوید،از حضور در نیمه نهایی باز ماند تا چهارمین ایرانی حذف شده در مسابقات باشد.
نفت برای مشخص شدن حریفش در مرحله نیمه‌نهایی، باید منتظر نتیجه مسابقه امشب تأسیسات دریایی ایران و ناگویا ژاپن بماند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.