کد خبر : 38457
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 - 17:30
-

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ویتنام:تای سون نام ویتنام برای نخستین بار به مرحله نیمه نهایی راه یافته است

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ویتنام:تای سون نام  ویتنام برای نخستین بار به مرحله نیمه نهایی راه یافته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هیون تان کویک در حاشیه مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با اشاره به پیروزی تیمش مقابل الریان قطر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و قدرت بدنی خوب بازیکنان ما مهمترین دلیل پیروزی بر الریان بود. وی افزود: دلیل دوم موفقیت ما مهارت‌های تاکتیکی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هیون تان کویک در حاشیه مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با اشاره به پیروزی تیمش مقابل الریان قطر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و قدرت بدنی خوب بازیکنان ما مهمترین دلیل پیروزی بر الریان بود.

وی افزود: دلیل دوم موفقیت ما مهارت‌های تاکتیکی بازیکنان تیم بود که بهترین عملکرد را به‌نمایش گذاشتند تا با این پیروزی برای نخستین بار به مرحله نیمه نهایی باشگاه‌های آسیا راه پیدا کنیم.

بازیکن تیم تایسان نام ویتنام با ابراز خوشحالی از صعود تیمش به مرحله نیمه‌نهایی گفت: از سال ۲۰۰۵ که نسل ما در فوتسال آغاز به کار کرد موفق به کسب این موفقیت نشده بودیم اما نسل بعدی و بازیکنان جوان‌تر به میدان آمدند و با عملکرد خوب آنها امروز ما به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردیم.

وی درباره بازی بعدی تیمش در مرحله نیمه نهایی بیان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست چون ما باید دربرابر برنده دیدار امجک قرقیزستان و القادسیه کویت بازی کنیم و پس از مشخص شدن برنده این دیدار، حریف خود را آنالیز می‌کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را به دست آوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.